پرداخت 30 درصد معوقات و پاداش بازنشستگان!

اقتصاد 100- وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: پرداخت معوقات و پاداش بازنشستگان فرهنگیان قدیم را تا ۳۰ درصد به زودی انجام خواهیم داد!

پرداخت 30 درصد معوقات و پاداش بازنشستگان!

وزیر آموزش و پرورش ، رضا مراد صحرایی، به آخرین خبرهای مربوط به معوقات و پاداش بازنشستگان فرهنگیان سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ پرداخت پرداخت معوقات و پاداش بازنشستگان فرهنگیانی را اعلام کرد.

به گفته وزیر آموزش و پرورش، ۳۰ درصد از پاداش بازنشستگان فرهنگی در آینده نزدیک پرداخت می‌شوند. علاوه بر این، وزیر اعلام کرد که در تلاش هستند تا معوقات و پاداش بازنشستگان سال ۱۴۰۱ را در سال جاری تصفیه کنند و مبلغ پاداش بازنشستگان سال ۱۴۰۲ را نیز در برنامه آتی قرار دهند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه این پرداخت‌ها به چند دستگاه بزرگ کشور مربوط می‌شود، ابراز امیدواری کرد که این اقدامات منجر به بهبود وضعیت مالی بازنشستگان فرهنگیان گردد.

 

همچنین، وزیر آموزش و پرورش در مورد ساخت سه مدرسه در شهرستان‌های مانه و سملقان به درخواست فرماندار سملقان، تأیید کرد که از ساخت این مدارس حمایت می کند، مشروط بر اینکه جانمایی انجام شده و استانداردهای لازم رعایت شود.

درباره جذب دانشجویان معلمان نیز، مراد صحرایی اظهارنظر کرد که آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان برای جذب دانشجویان معلمان تصویب شده است و در حال حاضر آیین‌نامه آن درحال تدوین است و پس از نهایی شدن، اعتبارات آن اعلام خواهد شد.

منبع:مکتوب نامه

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما