30 روز صاحب این خودرو لاکچری شوید + با پرداخت وام بدون ضامن

اقتصاد 100- شرایط جدید فروش شرکت مکث موتور اعلام شد.

30 روز صاحب این خودرو لاکچری شوید + با پرداخت وام بدون ضامن

بازار خودرو  یکی از مهمترین بخش‌های اقتصادی هر کشور است. در این بازار، خودروهای جدید یا دست دوم به فروش می‌رسند. انواع خودروهای مختلفی از جمله اتومبیل، موتورسیکلت، وانت، کامیون، اتوبوس و انواع دیگر در این بازار قابل دسترس هستند.

بازار خودرو به‌طور معمول توسط شرکت‌های خودروسازی، نمایندگان فروش و بازاریابان خودروها، فروشگاه‌های خودروهای دست دوم و افراد حقیقی که خودرو خود را به فروش می‌گذارند، تشکیل شده است. در این بازار عموماً مشتریان می‌توانند از انتخاب مدل، مشخصات فنی، قیمت و شرایط فروش مناسب برای خودرو خود استفاده کنند.

به منظور ارایه اطلاعات به روز و کمک به مشتریان، در دنیای اینترنت وجود دارند وبسایت‌ها و منابع آنلاین زیادی که امکان مقایسه قیمت‌ها، اطلاعات فنی و نقد و بررسی خودروها را فراهم می‌کنند. همچنین، برخی از اپلیکیشن‌ها نیز به کاربران کمک می‌کنند تا خودروها را بر اساس امکانات و نیازهای خود انتخاب کنند.

شرکت مکث موتور شرایط فروش ویژه کلوت اتوماتیک تیپ ۲ را اعلام کرد و این شرایط در نمایندگی ۲۰۴ مکث موتور (تقی زاد) قابل انتخاب است.

در این طرح فروش محصول پیکاپ دودیفرانسیل کلوت اتوماتیک با قیمت قطعی و تحویل فوری عرضه می‌شود. پرداخت به صورت اقساطی و با ۶ ماه تنفس برای نخستین پرداخت خواهد بود.

قیمت مصوب کلوت اتوماتیک ۱۸،۷۳۸،۰۰۰،۰۰۰ ریال و مبلغ تسهیلات ۱۰،۷۸۲،۰۰۰،۰۰۰ ریال و مبلغ پیش پرداخت ۷،۹۸۸،۰۰۰،۰۰۰ ریال اعلام شده است.

تسهیلات بدون کارمزد و بدون ضامن است و خودرو با یک سال بیمه بدنه رایگان عرضه خواهد شد.

در شرایط پرداخت ۱ ساله تعداد اقساط ۱۲ عدد، تاریخ نخستین چک ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ و مبلغ هر قسط ۸۹۸،۵۰۰،۰۰۰ ریال است و زمان تحویل ۳۰ روز کاری خواهد بود.

در شرایط پرداخت ۱۸ ماهه تعداد اقساط ۱۸ عدد، تاریخ نخستین چک ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ است و مبلغ هر قسط ۵۹۹،۰۰۰،۰۰۰ ریال خواهد بود. زمان تحویل ۳۰ روز کاری است.

متقاضیان خرید این پیکاپ اتوماتیک با مراجعه حضوری به نمایندگی ۲۰۴ مکث موتور (تقی زاد) به نشانی تهران، خیابان شریعتی ابتدای پاسداران، سه راه ضرابخانه، سروستان هفتم پلاک ۱۵ و یا از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۰۲۱۲۲۸۴۰۶۵۰، ۰۹۱۲۶۰۶۰۹۰۱، ۰۹۱۲۶۰۶۰۷۸۹ و ۰۹۱۲۶۰۶۰۴۷۱ اطلاعات تکمیلی درخصوص شرایط فروش این محصول را دریافت کنند.

جدول طرح فروش ویژه کلوت اتوماتیک در نمایندگی ۲۰۴ مکث موتور

شرایط پرداخت

تعداد اقساط

تاریخ نخستین چک

مبلغ هر قسط (ریال)

کارمزد

تسهیلات (ریال)

قیمت مصوب (ریال)

زمان تحویل (روز کاری)

۱ ساله

۱۲

۱۴۰۳/۰۲/۰۱

۸۹۸،۵۰۰،۰۰۰

۰

۱۰،۷۸۲،۰۰۰،۰۰۰

۱۸،۷۳۸،۰۰۰،۰۰۰

۳۰

۱۸ ماهه

۱۸

۱۴۰۲/۱۱/۰۱

۵۹۹،۰۰۰،۰۰۰

۰

۱۰،۷۸۲،۰۰۰،۰۰۰

۱۸،۷۳۸،۰۰۰،۰۰۰

۳۰

مشخصات فنی کلوت اتوماتیک

خودروی پیکاپ کلوت اتوماتیک با بهره‌مندی از پیشرانه قدرتمند ۲.۴ لیتری توربوشارژر چهار سیلندر ساخت شرکت میتسوبیشی ژاپن و همچنین جعبه‌دنده هوشمند و پیشرفته ۶ سرعته اتوماتیک، ضمن ارائه عملکردی قوی و باطراوت، آسایش و راحتی لازم را برای رانندگی‌های طولانی مدت و در مسیرهای مختلف شهری و برون شهری فراهم می‌سازد.

پیشرانه ۲.۴ لیتری این خودرو با طراحی پیشرفته و بهره‌گیری از سیستم توربوشارژر و اینترکولر، قادر است حداکثر توان ۲۱۵ اسب بخار در ۵۲۰۰ دور بر دقیقه و بیشترین گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر در دور موتور ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ دور بر دقیقه تولید نماید. جعبه‌دنده ۶ سرعته اتوماتیک پیشرفته نیز به صورت هوشمند وظیفه انتقال این قدرت و گشتاور به چرخ‌های جلو و عقب را برعهده دارد.

یکی دیگر از ویژگی‌های بارز این خودروی جذاب، بهره‌مندی از شاسی مجزا است که با افزایش فضای عبور و مرور تعلیق، قابلیت حرکت در مسیرهای سخت، ناهموار و خارج از جاده را برای آن فراهم می‌کند. سیستم تعلیق جلو از نوع مستقل و با استفاده از فنرهای پیچشی و در قسمت عقب فنرهای تخت نیز کمک شایانی به عملکرد دینامیک خودرو می‌نمایند.

این خودرو همچنین مجهز به سیستم ترمز ضدقفل و ترمز کمکی اضطراری بوده و ترمزهای دیسکی خنک‌شونده در جلو و ترمزهای کاسه‌ای در عقب ایمنی بالای آن را تضمین می‌کنند.

در بخش امکانات رفاهی نیز وجود سیستم کنترل پایداری و جلوگیری از لغزش، دوربین دنده عقب، استارت خودرو بدون نیاز به کلید، صندلی‌های برقی و سیستم تهویه مطبوع هوشمند، این خودرو را به یکی از گزینه‌های مناسب و جذاب برای سفرهای برون‌شهری تبدیل کرده است.

منبع:تیترکوتاه
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما