واگذرای و شرایط خودرو ویژه برای این افراد خاص/ تحویل 60 روزه+لینک ثبت نام

اقتصاد 100- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جزئیات اجرای قانون واگذاری خودرو داخلی به جانبازان ۲۵ الی ۴۹ درصد جسمی حرکتی، فرزند شهید، همسر شهید و آزادگان دارای معلولیت را اعلام کرد.

واگذرای و شرایط خودرو ویژه برای این افراد خاص/ تحویل 60 روزه+لینک ثبت نام

ثبت نام خودرو ایثارگران ۱۴۰۲  این امکان را برای آن ها فراهم کرده تا بتوانند نسبت به خرید خودروی مناسب خود با قیمت کارخانه اقدام نمایند. جانبازان و ایثارگران از جمله اقشار مهم محسوب می شوند که در راه دفاع از اقتدار و آرمان های کشور، بخشی از سلامتی شان را از دست داده اند. دولت هم به منظور جبران خدمات بی چشم داشت آن ها، هر از چند گاهی اقدام به ارائه برخی طرح های حمایتی می کند.

از جمله این طرح ها می توان به ارائه خودرو به جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر اشاره نمود. هم چنین، امکان استفاده از  وام خودرو جانبازان زیر ۲۵ درصد  فراهم شده تا این گروه هم به گونه ای دیگر از این مزایا بهره مد شوند. بر اساس اطلاعات منتشر شده در این باره از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران، خودروهای در نظر گرفته شده برای جانبازان عمدتا از محصولات شرکت های ایران خودرو و سایپا می باشند که البته سهم ایران خودرو در تامین آن بیش تر است.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی گفت: در راستای اجرای ماده ۴۵ قانون جامع خدمات‌رسانی در خصوص واگذاری خودرو به جانبازان ۲۵ الی ۴۹ درصد جسمی حرکتی، فرزندشهید، همسرشهید و آزادگان دارای معلولیت مورد تائید کمیسیون پزشکی بنیاد بعد از حدود ۱۰ سال از زمان اجرای قانون جامع و نظر به مساعدت وزارت صمت و بانک مرکزی، مقرر شد از مهرماه امسال برای ۲ هزار و ۱۱۲ نفر از مشمولان فوق به صورت جداگانه، یکهزار و ۲۰۰ نفر توسط ایران خودرو، خودرو ۲۰۷ اتوماتیک و ۹۱۲ نفر توسط شرکت سایپا خودرو شاهین اتوماتیک اقدامات مقتضی صورت پذیرد.

وی افزود: در ارتباط با فرآیند اجرا مقرر شد که در هر ماه پیامکی از سوی شرکت‌های خودرو ساز به مشمولان برای تکمیل اطلاعات و انتخاب نمایندگی و دریافت پیش فاکتور اقدام، و بانک‌های عامل نیز هر ماه برای این افراد نسبت به ارسال پیامک برای دریافت تسهیلات موضوع واگذاری خودرو از محل تبصره ۱۶ قانون بودجه و تکمیل مابالتفاوت وجه توسط مشمول اقدام شود تا مطابق آئین نامه مذکور شرکت‌های خودرو ساز بعد از دو ماه از تکمیل وجه نسبت به تحویل خودرو به این افراد اقدام کنند.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: با تلاش و رایزنی‌های صورت پذیرفته و نظر مساعد شرکت های خودرو ساز، مقرر شد با توجه به محدودیت‌های حرکتی مشمولان خودرو اتوماتیک به آنها تحویل داده شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: طی چند روز گذشته از سوی هر دو خودروساز پیامک‌های ثبت نام و تکمیل پروفایل برای مشمولان ارسال و مقرر شده پیامک‌ها دوباره برای آنها ارسال شود.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: از مشمولان تقاضا می ‌شود در زمان مقرر نسبت به ثبت نام و دریافت تسهیلات وام و تکمیل وجه اقدام کنند.

وی افزود: در خصوص خودروهای وارداتی نیز مراتب از مراجع ذیربط در دست پیگیری است.

چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ با اعلام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران مبنی بر جزییات واگذاری خودرو به ایثارگران مشمول، شرکت ایران خودرو که یکی از دو شرکت واگذاری خودرو به ایثارگران است مراحل دریافت خودرو پژو ۲۰۷ دنده اتومات را به شرح زیر اعلام کرد:

غلامرضا طائبی، مدیرکل کمیسیون‌های پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در رابطه با تعیین اولویت‌های جانبازان جهت دریافت خودرو گفت: با توجه به جلسات مدیران گروه‌های تخصصی و از طرفی تصریح قانون بر محدودیت‌های جسمی و حرکتی، مقرر شد در نوبت اول جانبازان با کدهای جانبازی قطع عضو و معادل قطع عضو برای دریافت خودرو معرفی شوند.

وی ادامه داد: با تخصیص تعداد بیشتر خودرو در نوبت‌های بعد جانبازان دیگر نیز به خودروسازان معرفی خواهند شد./حیات

طائبی افزود: با توجه به مشکلات جانبازان و عوارض جسمی و روحی که درگیر آن هستند، هر کدام به نحوی نیازمند دریافت خودرو هستند اما به دلیل محدودیت تعداد خودرو اختصاص یافته، در نوبت اول جانبازان قطع عضو و معادل قطع عضو معرفی خواهند شد.

سایت ثبت نام خودرو ایثارگران

مدیرکل کمیسیون‌های پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران نحوه تعیین اولویت جانبازان برای دریافت خودرو را اعلام کرد.

غلامرضا طائبی در رابطه با تعیین اولویت‌های جانبازان جهت دریافت خودرو گفت: با توجه به جلسات مدیران گروه‌های تخصصی و از طرفی تصریح قانون بر محدودیت‌های جسمی و حرکتی، مقرر شد در نوبت اول جانبازان با کدهای جانبازی قطع عضو و معادل قطع عضو برای دریافت خودرو معرفی شوند.

وی افزود: با تخصیص تعداد بیشتر خودرو در نوبت‌های بعد جانبازان دیگر نیز به خودروسازان معرفی می شوند.

طائبی ادامه داد: با توجه به مشکلات جانبازان و عوارض جسمی و روحی که درگیر آن هستند، هر کدام به نحوی نیازمند دریافت خودرو هستند اما به دلیل محدودیت تعداد خودرو اختصاص یافته، در نوبت اول جانبازان قطع عضو و معادل قطع عضو معرفی خواهند شد.

پیش از این سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفته بود: در راستای اجرای ماده ۴۵ قانون جامع خدمات‌رسانی در خصوص واگذاری خودرو به جانبازان ۲۵ الی ۴۹ درصد جسمی حرکتی، فرزند شهید، همسر شهید و آزادگان دارای معلولیت مورد تائید کمیسیون پزشکی بنیاد بعد از حدود ۱۰ سال از زمان اجرای قانون جامع و نظر به مساعدت وزارت صمت و بانک مرکزی، مقرر شد از مهرماه امسال برای ۲ هزار و ۱۱۲ نفر از مشمولان فوق به صورت جداگانه، یکهزار و ۲۰۰ نفر توسط ایران خودرو، خودرو ۲۰۷ اتوماتیک و ۹۱۲ نفر توسط شرکت سایپا خودرو شاهین اتوماتیک اقدامات مقتضی صورت پذیرد.

وی افزود: در ارتباط با فرآیند اجرا مقرر شد که در هر ماه پیامکی از سوی شرکت‌های خودرو ساز به مشمولان برای تکمیل اطلاعات و انتخاب نمایندگی و دریافت پیش فاکتور اقدام، و بانک‌های عامل نیز هر ماه برای این افراد نسبت به ارسال پیامک برای دریافت تسهیلات موضوع واگذاری خودرو از محل تبصره ۱۶ قانون بودجه و تکمیل مابه‌التفاوت وجه توسط مشمول اقدام شود تا مطابق آئین نامه مذکور شرکت‌های خودرو ساز بعد از دو ماه از تکمیل وجه نسبت به تحویل خودرو به این افراد اقدام کنند.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: با تلاش و رایزنی‌های صورت پذیرفته و نظر مساعد شرکت های خودرو ساز، مقرر شد با توجه به محدودیت‌های حرکتی مشمولان خودرو اتوماتیک به آنها تحویل داده شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: طی چند روز گذشته از سوی هر دو خودروساز پیامک‌های ثبت نام و تکمیل پروفایل برای مشمولان ارسال و مقرر شده پیامک‌ها دوباره برای آنها ارسال شود.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: از مشمولان تقاضا می ‌شود در زمان مقرر نسبت به ثبت نام و دریافت تسهیلات وام و تکمیل وجه اقدام کنند.

وی افزود: در خصوص خودروهای وارداتی نیز مراتب از مراجع ذیربط در دست پیگیری است./تصویر زندگی

سایت ثبت نام خودرو ایثارگران (ایرانخودرو)

چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ با اعلام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران مبنی بر جزییات واگذاری خودرو به ایثارگران مشمول، شرکت ایران خودرو که یکی از دو شرکت واگذاری خودرو به ایثارگران است مراحل دریافت خودرو پژو ۲۰۷ دنده اتومات را به شرح زیر اعلام کرد: ایثارگران واجد شرایط پس از دریافت پیامک جهت ثبت نام خودرو و تکمیل فرآیند به آدرس https://esale.ikco.ir مراجعه نمایند.

فروش فوری ۲۰۷ اتوماتیک ویژه جانبازان

شرح خودرو کلاس خودرو رنگ های قابل عرضه قیمت مصوب فروش موعد تحویل
۲۰۷ اتوماتیک ۶۰۶۰۷ نقره ای تیتانیوم، خاکستری، مشکی آبنوس، سفید ۴/۲۰۴/۲۴۸/۰۰۰ ۶۰ روزه

زمان ثبت نام خودرو جانبازان و ایثارگران

اکنون که اطلاعات لازم را درباره سامانه های تعیین شده برای ثبت سفارش خودرو جانبازان به دست آوردید، با توجه به خودرو مد نظر خود به سادگی می توانید به سایت مربوطه وارد شده و درخواست تان را ارائه دهید. اما نکته بسیار مهم و کلیدی در این رابطه، زمان ثبت نام خودرو جانبازان ۱۴۰۲ است. به عبارت دیگر، افراد واجد شرایط می خواهند بدانند در چه بازه زمانی باید برای ثبت سفارش اقدام کنند.زمان ثبت نام خودرو جانبازان و ایثارگران

در این رابطه باید بگوییم که اطلاع رسانی های لازم از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران در این رابطه بسیار ضعیف بوده و اطلاعات خاصی از زمان ثبت سفارش خرید این خودروها در دسترسی نیست. از این رو کسانی که قصد استفاده از  وام خودرو جانبازان زیر ۲۵ درصد  یا بالاتر را داشته باشند، برای اطلاع از زمان دقیق ثبت سفارش باید به شعب مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه کنند. در واقع معتبرترین روش حال حاضر برای اطلاع از زمان ثبت نام، مراجعه حضوری است.

با این حال بر اساس اطلاع رسانی های این نهاد، فروش ۶ هزار دستگاه خودرو ۲۰۷ اتوماتیک از اواخر اسفند ماه توسط شرکت ایران خودرو آغاز شده است. بر این اساس، ابتدا شرکت ایران خودرو به آن دسته از متقاضیان واجد شرایط که در اولویت های برتر قرار گرفته اند، برای ایجاد یا به روز رسانی پروفایل و حساب کاربری پیامک می دهند. پس این افراد جهت  ثبت نام خودرو جانبازان  ایران خودرو، باید در اسرع وقت به سامانه اینترنتی شرکت مراجعه کرده و نام نویسی شان را انجام دهند. در ادامه، پیامک دیگری مبنی بر مطالعه و شروط تصویب ‌نامه هیئت وزیران برای این افراد ارسال خواهد شد.

سومین و آخرین پیامک هم مربوط به ردیف قرارداد و امکان واریز وجه خواهد بود. کسانی که این پیامک را دریافت می کنند، ۷۲ ساعت مهلت دارند تا جهت  ثبت نام خودرو ایثارگران ۱۴۰۲  مبلغ لازم را بپردازد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، ثبت نام گروه سایپا پس از پایان کامل ثبت نام ایران خودرو آغاز خواهد شد.

منبع:اندیشه معاصر
 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
  • جانبازا ارسالی در

    جانباز که پولی نداره یاپس اندازی نداره که بخواد خودرو بخره جانبازان سالهاست دارن درد می کشند وتحمل میکنندودر زمانی که می توانستن از خودرو استفاده ای بکنند جمهوری اسلامی انها کاملا فراموش کرد ود راین اخر عمری نظام یادش امده قشری هم وجود داشته ودارد که از سلامتی وجانشان گذشتن.تا عده ای بر صندلی ریاست تکیه بزنند وانها را مورد تمسخر وتحقیر قرار بدهند یه جانباز طایفه دارد اهل بیت دارد.در همین ۱۳ ابان بنده همرا زن بچه هایم.دامادها.عروسها.نوه ها تقربیا۴۱ نفر در راهپیمایی شرکت کردیم اما عده ای از مسئولین دارن با عملکرد وبرخوردشان با ایثارگران انها را از نظام دور میکنند.بعضی اداارت اصلا جرعت نداری بگی جانبازم جانباز را بهچشم یه گناهکار نگاه میکنند.دولت خودشهم میداند وهیچ برخوردی با مدیر وکارکنان ان اداره نداره.جانباز هم فکر میکنه نظان شده ضد ایثارگران وخانواده های انان

.

اخبار سلامت

سینما در سینما