دریافت مجوز و آغاز فرایند شماره‌گذاری دایون Y7، خودروی جدید خودروسازی ایلیا در راه بازار

اقتصاد 100-شرکت خودروسازی ایلیا پس از معرفی موفقیت‌آمیز خودروی دایون Y5، اکنون مدل جدید Y7 را نیز روانه بازار کرده است. این خودرو اگرچه از نظر ظاهری شباهت زیادی به Y5 دارد، اما پیشرانه آن به‌طور کامل متفاوت است.

دریافت مجوز و آغاز فرایند شماره‌گذاری دایون Y7، خودروی جدید خودروسازی ایلیا در راه بازار

دایون Y7 به پیشرانه ۲.۴ لیتری توربوشارژ میتسوبیشی با توان ۲۱۵ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر مجهز شده که نسبت به موتور ۲ لیتری Y5، توان و گشتاور بیشتری دارد. این نیرو از طریق همان گیربکس ۶ سرعته خودکار به چهار چرخ منتقل می‌شود.

این امر باعث می‌شود Y7 توانایی بهتری برای حرکت در مسیرهای آفرود داشته باشد.

دریافت مجوز و آغاز فرایند شماره‌گذاری دایون Y7

خوشبختانه این خودروی جدید ایلیا موفق به دریافت مجوز و آغاز فرایند شماره‌گذاری شده است. این یعنی Y7 به‌زودی وارد بازار خواهد شد. همچنین Y7 همانند Y5 دارای تجهیزات رفاهی و ایمنی فراوان است و حتی نسبت به Y5، ویژگی‌های بیشتری دارد.

خودروی جدید دایون Y7 با وجود طراحی مشابه Y5، از نظر تجهیزات و امکانات رفاهی و ایمنی پیشرفت چشمگیری داشته است.

دایون Y7 همچنان برخی از تجهیزات استاندارد Y5 مانند صفحه نمایش لمسی، فرمان و صندلی چرم، سیستم صوتی با کیفیت و دوربین دید عقب را دارد. اما نکته مثبت افزوده شدن ویژگی‌های جدیدی چون سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، چراغ‌های روز و سنسور باران برای برف پاک‌کن است که ایمنی و راحتی رانندگی را ارتقا می‌دهد.

آغاز فرایند شماره‌گذاری دایون Y7

علاوه بر این، ظرفیت 7 نفره، رینگ‌های آلومینیومی 17 اینچ و سیستم مستقل تهویه مطبوع برای صندلی‌های عقب از دیگر نقاط قوت Y7 به شمار می‌رود. به نظر می‌رسد این خودرو ترکیب خوبی از ویژگی‌های رفاهی و ایمنی را برای جلب رضایت مشتریان ارائه کرده است.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما