شرایط دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیونی +جزئیات!

اقتصاد 100-آن دسته از مشتریان بانک توسعه تعاون که مایل به ایجاد مشاغل خانگی را دارند یا زیر نظر کمیته امداد و سازمان بهزیستی هستند، امکان درخواست برای وام 300 میلیون تومانی طرح «مائده» این مجموعه را دارند.

شرایط دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیونی +جزئیات!

به نقل از رده، مشتریانی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون هستند باید گذشته از ارائه نامه معتبر از بهزیستی یا کمیته، در یکی از شعب آن سپرده قرض الحسنه داشته باشند. گذشته از افتتاح حساب قرض الحسنه باید حداقل سه ماه گردش حساب ایجاد شود. سقف مدت زمان گردش حساب برای درخواست این تسهیلات شش ماه اعلام شده است. متقاضیان باید بتوانند ضامن رسمی مورد نظر را به بانک ارائه دهند و اعتبار شغلی مناسبی هم داشته باشند. این وام قرض الحسنه بوده و تنها به آن کارمزد تعلق می‌گیرد که میزان آن بین صفر تا چهار درصد اعلام شده است. مدت زمان پرداخت اقساط نیز با توجه به کارمزد و ضریب برابری تسهیلات تعیین می‌شود، اما حداکثر به 48 ماه می‌رسد.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، مدت زمان بازپرداخت و حداکثر میزان کارمزد، هر قسط 6 میلیون و 773 هزار و 716 تومان است. کل سود تسهیلات، 25 میلیون و 138 هزار و 387 تومان و جمع وام و نرخ سود آن، 325 میلیون و 238 هزار و 387 تومان خواهد بود.

بانک توسعه تعاون چه خدماتی را به مشتریان ارائه می‌دهد؟

بانک توسعه تعاون از بانک‌های خصوصی کشور است که توانسته انواع خدمات و تسهیلات را برای گسترش هر چه بیشتر تعاونی‌ها ارائه بدهد. هم اکنون این بانک با ارائه طرح‌های ویژه بانک، بانکداری شرکتی، مبادلات بین بانکی، پرداخت‌های الکترونیکی، ارائه انواع کارت، واسطه گری مالی یکم و … به مشتریان خدمت رسانی می‌کند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما