شرایط دریافت وام 5 میلیاردی از بانک سپه+جزئیات!

اقتصاد 100-مشتریان صاحب کسب و کار و اصناف با افتتاح حساب سپرده کوتاه مدت ماه شمار ویژه طرح نگین آتیه بانک سپه می‌توانند برای وام درخواست بدهند. سقف وام این طرح تسهیلاتی 5 میلیارد تومان اعلام شده است.

شرایط دریافت وام 5 میلیاردی از بانک سپه+جزئیات!

 آن دسته از صاحبان کسب و کار و اصناف امکان دریافت وام 5 میلیارد تومانی بانک سپه را دارند که دو ماه از افتتاح سپرده آن‌ها گذشته باشد. مشتریان به منظور دریافت این تسهیلات باید حداقل 1 میلیون تومان در حساب خود داشته باشند. سود این تسهیلات بین هشت تا 23 درصد اعلام شده و در ازای کم شدن هر 9 قسط، یک درصد از سود کم خواهد شد. بانک به منظور تسویه به موقع اقساط، سپرده وام گیرندگان را مسدود خواهد کرد. اما در مدت زمان مسدود بودن سپرده سود 1 درصدی به آن تعلق خواهد گرفت. وام گیرندگان حداکثر 60 ماه فرصت دارند تا اقساط را بپردازند.

با شرایط ذکر شده درباره میزان وام، مدت بازپرداخت و نرخ سود، مبلغ هر قسط به 140 میلیون و 952 هزار و 355 تومان خواهد رسید. کل سود تسهیلات ، 3 میلیارد و 457 میلیون و 141 هزار و 327 تومان و جمع رقم تسهیلات و سود آن، 8 میلیارد و 457 میلیون و 196 هزار و 327 تومان خواهد بود.

اهداف ارائه طرح وام 5 میلیاردی

بانک سپه این تسهیلات را با هدف حفظ رقابت پذیری در بازار پول و پوشش مدیریت شده نیازهای تسهیلاتی گروه مشتریان هدف بانکداری خرد و اصناف ارائه کرده است. بهبود وضعیت مدیریت نقدینگی و رشد جریان‌های نقد ورودی پایدار از طریق تجهیز منابع و دوام بخشی به خودگردانی منابع و مصارف طرح‌های سپرده و افزایش سهم منابع ارزان قیمت در ترکیب منابع و بهینه سازی قیمت تمام شده پول از دیگر اهداف این طرح هستند.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما