شرایط دریافت وام 200 میلیونی از بانک ملت

اقتصاد 100-طرح «حامی کارت» بانک ملت تنها برای خرید کالاهای مختلف تبیین شده است. متقاضیان برای دریافت این وام 200 میلیون تومانی باید سپرده قرض الحسنه و گردش حساب مدنظر بانک ملت را داشته باشند.

شرایط دریافت وام 200 میلیونی از بانک ملت

تسهیلات استفاده نکرده و مایل به خرید کالاها و محصولات مورد نظر خود از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک ملت باشند. این وام در قالب عقد مرابحه بوده و به صورت کارت در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد. طبق اعلام بانک ملت، متقاضیان پس از دریافت تسهیلات 200 میلیونی خرید کالاها به انجام خریدهای مورد نیاز خود در طول ماه بپردازند و در صورت پرداخت مانده بدهی بعد از دریافت صورتحساب، مجددا از اعتبار کارت به صورت مستمر و ماهیانه در طول سال بهره ببرند. در

ضمانت، نرخ سود و دیگر اطلاعات مهم وام 200 میلیون تومانی بانک ملت

درخواست کنندگان این تسهیلات باید سه ضامن رسمی داشته باشند. سود این وام با توجه به دوره بازپرداخت تعیین می‌شود و طبق اعلام بانک ملت، بین هفت تا 18 درصد متغیر است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز به 60 ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. کل سود تسهیلات، 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 306 میلیون و 801 هزار و 129 تومان خواهد بود.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما