وام آسان و بی دردسر از پست بانک / بدون ضامن 100 میلیونی بگیرید !

اقتصاد 100-مشتریان پست بانک ایران که دارای رتبه اعتباری مناسب هستند و مایل به دریافت وام از این مجموعه هستند، می‌توانند برای تسهیلات بدون ضامن 100 میلیون تومانی این مجموعه اقدام کنند.

وام آسان و بی دردسر از پست بانک / بدون ضامن 100 میلیونی بگیرید !

افرادی که مایل به دریافت وام‌ بدون ضامن 100 میلیون تومانی پست بانک هستند باید مستمری یا حقوق ماهیانه خود را از این بانک دریافت کنند و در یکی از شعب این مجموعه حساب قرض الحسنه داشته باشند. این تسهیلات به ارائه ضامن رسمی احتیاج ندارد و متقاضیان باید رتبه اعتباری مناسب داشته باشند. در صورتی که متقاضی این تسهیلات رتبه اعتباری آ یا بی یا سی داشته باشد، وام را دریافت خواهد کرد. سود این تسهیلات 18 درصد بوده و حداکثر دوره بازپرداخت آن به 48 ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ تسهیلات، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 2 میلیون و 937 هزار و 500 تومان است. نرخ سود این وام، 40 میلیون و 99 هزار و 998 تومان و مجموع نرخ تسهیلات و سود آن، 141 میلیون و 49 هزار و 998 تومان خواهد بود.

نگاهی به تاریخچه پست بانک ایران

پست بانک از سال 1375 فعالیت خود را آغاز کرد و از آن زمان تاکنون انواع خدمات ارزی، ریالی، شناسنامه دار و خدمات ویژه را به مشتریان واجد شرایط خود اعطا کرده است. هم اکنون این بانک با بیشتر از 6 هزار و 500 شعبه و باجه بانکی روستایی در سراسر کشور انواع خدمات بانکی و مالی را ارائه می‌دهد.

این مجموعه علاوه بر پرداخت تسهیلات به اشخاص حقیقی به حقوقی‌ها نیز وام پرداخت می‌کنند. براساس آخرین اخبار و گزارش‌های پست بانک ایران تاکنون بالغ بر 600 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان پرداخت کرده است.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما