سهام عدالت این افراد تعیین تکلیف شد + جزئیات

اقتصاد 100- انتقال الکترونیکی سهام متوفیان به وراث از طریق سجام امکان‌پذیر شد.

سهام عدالت این افراد تعیین تکلیف شد + جزئیات

انتقال الکترونیک سهام متوفیان به وراث: گامی به سوی تسهیل فرآیندها

با پیشرفت‌های اخیر در زمینه الکترونیکی شدن خدمات مالی، انتقال سهام متوفیان به وراث به زودی به یک فرآیند ساده و سریع تبدیل خواهد شد. این اقدام نه‌تنها هزینه‌ها را کاهش می‌دهد، بلکه زمان لازم برای انجام این کار را نیز به حداقل می‌رساند.

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، آقای باغستانی، اعلام کرده که فرایند الکترونیک شدن انتقال سهام متوفیان در مراحل پایانی خود قرار دارد و به زودی عملیاتی می‌شود. این تحول، ارائه خدمات به مردم را تسریع خواهد کرد و به دغدغه‌های قدیمی آنان پاسخ می‌دهد.

در حال حاضر، بیش از یک میلیون نفر از وراث، با استفاده از سامانه «میراث»، ثبت‌نام کرده‌اند. این سامانه به وراث متوفیانی که بعد از ۳۱ تیرماه ۱۳۹۹ فوت کرده‌اند، خدماتی را ارائه می‌دهد. با این حال، هنوز بستر مناسب برای پرداخت مالیات این گروه فراهم نشده است، که به محض آماده شدن، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

طبق آمار، بیش از سه میلیون و ۷۰۰ هزار سهامدار سهام عدالت از سال ۱۳۸۴ فوت کرده‌اند. وراث می‌توانند با مراجعه به ۶ هزار شعبه دفاتر شرکت‌های کارگزاری و بانک‌های منتخب، فرایند انتقال سهام را انجام دهند.

این اقدامات نشان‌دهنده عزم راسخ نهادهای مالی برای تسهیل و بهبود خدمات به مردم است و امید می‌رود که با تکمیل این فرآیند، دیگر دغدغه‌های مربوط به انتقال سهام متوفیان به تاریخ بپیوندد.

 
کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما