احتمال واریز سود سهام‌عدالت در آبان ماه +مبلغ

اقتصاد 100-شایعات واریز زودتر سود سهام عدالت هر ساله تکرار می‌شود، اما واقعیت این است که سهامداران باید تا پایان سال صبر کنند.

احتمال واریز سود سهام‌عدالت در آبان ماه +مبلغ

افزایش احتمال واریز سود سهام عدالت در آبان

اخیراً شواهدی مبنی بر احتمال واریز سود سهام عدالت در ماه آبان به وجود آمده است. دارندگان این سهام هنوز موفق به دریافت کامل سود سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۱ نشده‌اند. بخشی از این سود در آذر و اسفند واریز شد و مابقی آن قرار بود تا خرداد ۱۴۰۳ پرداخت شود، اما این وعده هنوز محقق نشده است.

عدم همکاری برخی از شرکت‌ها دلیل تأخیر در واریز سود اعلام شده و در حال حاضر، ۲۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از سود وصول شده و تنها شرکت مپنا هنوز موفق به واریز سود نشده است.

به نظر می‌رسد دولت قصد دارد قبل از واریز سود سال ۱۴۰۲، وضعیت سود سال ۱۴۰۱ را مشخص کند. اگر روند مشابه سال‌های گذشته ادامه یابد، دارندگان سهام عدالت ممکن است شاهد واریز سه مرحله‌ای سود باشند: یک مرحله برای باقیمانده سود ۱۴۰۱ و دو مرحله برای سود سال ۱۴۰۲.

سورپرایز سود سهامداران؟

آخرین واریز سود سهام عدالت به اسفند ۱۴۰۲ مربوط می‌شود، که در آن زمان مبالغی کمتر از سال قبل واریز شد. اگرچه انتظار می‌رود سود سهام عدالت در سال جاری افزایش یابد، اما نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی داشت. برخی از وراث سهام عدالت متوفیان نیز موفق به دریافت سود نشده‌اند و ممکن است با یکی از مراحل واریز، این سود به حساب آن‌ها واریز شود.

در مجموع، انتظار می‌رود دارندگان سهام عدالت در سال جاری بین یک تا دو میلیون تومان یا بیشتر سود دریافت کنند.

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما