سقوط قیمت پژوپارس در بازار/ آخرین قیمت شاهین، کوییک، رانا، ساینا و سمند + جدول

اقتصاد 100- در تازه‌ترین تحولات بازار خودرو، پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۳ به قیمت ۳۳۸ میلیون تومان و مدل ۱۴۰۲ آن به قیمت ۳۱۸ میلیون تومان معامله شده‌اند. این تغییرات قیمتی نشان‌دهنده نوسانات مستمر در بازار خودرو است که هر روزه به چالش‌های جدیدی دامن می‌زند. آیا این قیمت‌ها ادامه‌دار خواهند بود یا باز هم شاهد تحولات جدیدی خواهیم بود؟

سقوط قیمت پژوپارس در بازار/ آخرین قیمت شاهین، کوییک، رانا، ساینا و سمند + جدول

نگاهی به قیمت‌های بازار خودرو

روند بازار خودرو همچنان در حال تغییر است و قیمت‌ها به سرعت در حال نوسان هستند. در جدیدترین گزارش‌ها، پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ به قیمت ۶۳۵ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ با کاهش ۵ میلیون تومانی به ۷۳۵ میلیون تومان فروخته شده است. پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۳ هم با قیمت یک میلیارد و ۲۵ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود.

پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ به قیمت ۸۱۵ میلیون تومان رسیده و پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ نیز با کاهش ۲۰ میلیون تومانی به ۸۴۰ میلیون تومان رسیده است. این در حالی است که قیمت این خودرو یکشنبه گذشته هم حدود ۵ میلیون تومان کاهش داشت.

تارا اتوماتیک V۲ مدل ۱۴۰۳ به ۸۸۵ میلیون تومان و تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۳ به ۷۵۰ میلیون تومان رسیده‌اند. دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۳ نیز با کاهش ۵ میلیون تومانی به ۹۹۵ میلیون تومان فروخته می‌شود.

در طرف دیگر، راناپلاس مدل ۱۴۰۳ با افزایش ۵ میلیون تومانی به ۶۲۵ میلیون تومان رسیده و ساینا S دنده‌ای دوگانه‌سوز مدل ۱۴۰۳ هم ۴۵۰ میلیون تومان قیمت دارد.

سمند سورن پلاس EF۷ دوگانه‌سوز مدل ۱۴۰۳ به ۷۶۰ میلیون تومان فروخته می‌شود و شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۳ نیز ۸۱۵ میلیون تومان قیمت دارد. کوییک GX L دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ هم به قیمت ۴۳۰ میلیون تومان عرضه شده است.

این نوسانات در قیمت‌ها نشان‌دهنده شرایط متغیر بازار خودرو است و خریداران باید به دقت وضعیت را دنبال کنند.

قیمت‌های جدید بازار خودرو

مدل خودرو سال تولید قیمت (میلیون تومان) تغییر قیمت (میلیون تومان)
 
پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ۱۴۰۲ ۶۳۵ -
پژو ۲۰۷ دنده‌ای ۱۴۰۳ ۷۳۵
پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P ۱۴۰۳ ۱,۰۲۵ -
پژوپارس ELX-TU۵ ۱۴۰۲ ۸۱۵ -
پژوپارس LX ۱۴۰۲ ۸۴۰ -۲۰
تارا اتوماتیک V۲ ۱۴۰۳ ۸۸۵ -
تارا دنده‌ای V۱ ۱۴۰۳ ۷۵۰ -
دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال ۱۴۰۳ ۹۹۵
راناپلاس ۱۴۰۳ ۶۲۵
ساینا S دنده‌ای دوگانه‌سوز ۱۴۰۳ ۴۵۰ -
سمند سورن پلاس EF۷ دوگانه‌سوز ۱۴۰۳ ۷۶۰ -
شاهین G اتومات CVT ۱۴۰۳ ۸۱۵ -
کوییک GX L دنده‌ای ۱۴۰۳ ۴۳۰ -

این جدول خلاصه‌ای از قیمت‌ها و تغییرات اخیر در بازار خودرو را ارائه می‌دهد.

 


وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما