پرداخت حق جنگی به بازنشستگانی که در مناطق جنگی بودند + جزئیات

اقتصاد 100- رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان خوزستان، اعلام کرد که استان خوزستان دارای ۲۴۵ هزار بازنشسته تأمین اجتماعی است

پرداخت حق جنگی به بازنشستگانی که در مناطق جنگی بودند + جزئیات

عبدالحمید عبائی حسنی، رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان خوزستان، بر لزوم افزایش حقوق بازنشستگان تأکید کرد. او خواستار اجرای مواد ۹۶ و ۱۱۱ قانون تأمین اجتماعی و تعیین سبد معیشتی برای افزایش سالانه حقوق این قشر شد و تأکید کرد که این فرآیند باید به صورت سه‌جانبه‌گرا انجام گیرد تا مشکلات بازنشستگان کاهش یابد.

وی همچنین به ماده ۵۴ قانون تأمین اجتماعی اشاره کرد که خدمات درمانی رایگان را برای بازنشستگان الزامی می‌داند و گفت: این خدمات، به‌ویژه برای بازنشستگانی که نیاز به مراقبت‌های پیوسته دارند، باید در اولویت سازمان تأمین اجتماعی قرار گیرد.

عبائی حسنی با استناد به اصل ۲۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، خواستار اجرای ساده و بدون پیچیدگی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری شد. او خاطرنشان کرد که هنوز ۲۵ درصد از متناسب‌سازی حقوق و معوقات سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ پرداخت نشده است و سازمان تأمین اجتماعی در این زمینه اقدام کافی نکرده است.

این فعال حوزه بازنشستگی به مشکلات گذشته در پرداخت مستمری‌ها اشاره کرد و گفت: در مدیریت قبلی، پرداخت‌ها به‌صورت نامنظم و با تأخیر انجام می‌شد. او امیدوار است که با تغییر مدیریت در سازمان تأمین اجتماعی، این مشکل حل شود و پرداخت‌ها به‌موقع و حتی در روزهای تعطیل انجام گیرد.

عبائی حسنی در پایان اظهار داشت که دولت یکی از بزرگ‌ترین بدهکاران به سازمان تأمین اجتماعی است و خواستار کاهش دخالت دولت‌ها در امور تأمین اجتماعی و بازپرداخت بدهی‌های دولت به این سازمان برای اجرای صحیح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان شد. او همچنین از همسان‌سازی عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی با کارکنان شاغل خواست و گفت: در چند سال گذشته ۲ درصد از حقوق بازنشستگان کسر شده و درخواست داریم که این موضوع به‌طور جدی بررسی و اصلاح شود.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما