این گروه از بازنشستگان از همسان سازی حقوق محروم شدند!

اقتصاد 100- محمد رضایی، بازنشسته کشوری، درباره جلسه روز پنج‌شنبه با رئیس سازمان برنامه و بودجه، ابهامات مربوط به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را توضیح داد.

این گروه از بازنشستگان از همسان سازی حقوق محروم شدند!

رضایی اشاره کرد که همسان‌سازی فعلاً با ۵۰ همت انجام می‌شود زیرا در دولت قبل ۲۰ همت از ۷۰ همت پیش‌بینی شده برای این کار هزینه شده است. به گفته او، این به معنای نادیده گرفتن آن ۲۰ همت نیست و براساس قول رئیس سازمان برنامه و بودجه، بقیه این مبلغ در سال آینده به بازنشستگان پرداخت خواهد شد.

اخیراً یک نماینده مجلس اعلام کرده که به ۵۰۰ هزار نفر از مستمری‌بگیران همسان‌سازی حقوق تعلق نمی‌گیرد. محمد رضایی، بازنشسته کشوری، در توضیح این موضوع گفت: «آقای تاج‌گردون اشاره کرده‌اند که این افراد، کسانی هستند که به‌تازگی بازنشسته شده و تا کنون حقوق کامل خود را دریافت کرده‌اند؛ بنابراین، شامل همسان‌سازی نمی‌شوند.»

وی در ادامه به توضیحاتی درباره جریان خالص و ناخالص در پرداخت‌ها که عارف، معاون ریاست‌جمهوری، مطرح کرده، پرداخت و بیان کرد: «بر اساس مباحث مطرح‌شده در جلسه‌ای که برگزار شد، اجرای همسان‌سازی به‌صورت ۹۰ درصد شاغل و مطابق با قانون انجام خواهد شد و در این زمینه جای نگرانی نیست.»

رضایی تأکید کرد: «برخی از بازنشستگان معتقدند که یا همسان‌سازی باید با ۷۰ همت انجام شود یا هیچ، اما تأخیر در صدور احکام به دلیل کمبود بودجه به ضرر مستمری‌بگیران است. بهتر است احکام جدید هرچه زودتر صادر و معوقات بازنشستگان پرداخت شود تا این قشر زحمتکش از مشکلات مالی خارج شوند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما مجمع تشخیص ،پیشنهاد عضویت ایران در FATF را تصویب می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما