تکلیف سهمیه های بنزین مشخص شد

اقتصاد 100-موسی احمدی، رئیس کمیسیون انرژی، اعلام کرد که تاکنون هیچ تصمیمی در مورد کاهش سهمیه بنزین از سوی دولت یا کمیسیون اتخاذ نشده و وضعیت بنزین مانند قبل باقی است.

تکلیف سهمیه های بنزین مشخص شد

موسی احمدی، رئیس کمیسیون انرژی، در تازه‌ترین اظهارات خود به موضوع سهمیه بنزین و بهینه‌سازی مصرف سوخت پرداخت. او تأکید کرد که در حال حاضر، مصرف‌کنندگان می‌توانند از 60 لیتر بنزین استفاده کنند و در صورت نیاز، از کارت سوخت جایگاه‌ها نیز بهره‌مند شوند. وی افزود که هیچ تصمیمی درباره کاهش یا افزایش قیمت بنزین اتخاذ نشده است.

احمدی در ادامه به بحث بهینه‌سازی مصرف سوخت و انرژی در کشور اشاره کرد و گفت: «در کمیسیون انرژی، بهینه‌سازی یکی از موضوعات اصلی است که در دستور کار ما قرار دارد. برای رفع ناترازی انرژی، باید از سه راهکار استفاده کنیم: سیاست قیمتی، افزایش تولید و بهینه‌سازی مصرف.» او از جلسات متعدد خود با رئیس قوه قضائیه خبر داد و گفت: «رئیس قوه قضائیه دستوراتی را در این زمینه صادر کرده است و ما در حال پیش‌روی در این موضوع هستیم.»

وی همچنین خاطرنشان کرد که رئیس سازمان بهینه‌سازی وزارت نفت تغییر کرده و از وی دعوت شده تا در کمیسیون انرژی گزارشی جامع از برنامه‌های آینده خود ارائه دهد. احمدی تأکید کرد که بهینه‌سازی مصرف انرژی بسیار حیاتی است و کمیسیون انرژی به دنبال حمایت از شرکت‌های خصوصی برای جلوگیری از هدررفت انرژی است.

رئیس کمیسیون انرژی در بخش دیگری از سخنانش به هدررفت آب در کشور اشاره کرد و گفت که حدود 30 تا 40 درصد آب هدر می‌رود. او بیان کرد که اگر بتوانند جلوی این هدررفت را بگیرند، هم نیاز به تولید کاهش می‌یابد و هم کیفیت مدیریت منابع آب ارتقا می‌یابد. احمدی در پایان تأکید کرد که وزارتخانه‌ها باید مشکلات و موانع خود را بیان کنند تا بتوانند در راستای حل آن‌ها اقدام کنند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما