پیش بینی مهم یک تحلیلگر؛ قیمت بیت کوین در آینده به کدام سمت می رود؟

اقتصاد 100- بزرگترین ارز دیجیتال، در حال حاضر در محدوده ۶۰ تا ۶۲ هزار دلار نوسان می‌کند. با این حال، بسیاری از افراد، از جمله معامله‌گر و تحلیلگر معروف Jelle، انتظار دارند که قیمت به زودی دچار تغییرات قابل توجهی شود.

پیش بینی مهم یک تحلیلگر؛ قیمت بیت کوین در آینده به کدام سمت می رود؟

تحلیلگر مشهور ارزهای دیجیتال، Jelle، به تجزیه و تحلیل دقیق وضعیت فعلی بازار پرداخته و پیش‌بینی‌هایی درباره قیمت کلان بیت‌کوین ارائه کرده است. وی توضیح داد که مرحله تثبیت در فازهای صعودی بازار معمولاً در حدود ۱۰ روز آخر ماه اکتبر به پایان می‌رسد. به گفته او، این احتمال وجود دارد که افت مکرر قیمت بیت‌کوین نیز در همین بازه زمانی در سال ۲۰۲۴ خاتمه یابد.

Jelle معتقد است اگر تاریخ تکرار شود و بیت‌کوین الگوهای قبلی خود را دنبال کند، بازار ممکن است شاهد آغاز یک روند صعودی جدید باشد. او پیش‌بینی کرده که قیمت بیت‌کوین ممکن است در ۲ تا ۳ هفته آینده به بالاترین حد تاریخی خود (ATH) برسد. بالاترین قیمت فعلی بیت‌کوین حدود ۷۳ هزار و ۷۸۰ دلار است، که این سکه در ماه مارس سال جاری پس از راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین در ماه ژانویه به این نقطه عطف دست یافت.

این تحلیلگر انتظار دارد که قیمت بیت‌کوین تا پایان اکتبر یا آغاز نوامبر به اوج‌های جدیدی برسد و به زودی مرحله کنونی به پایان خواهد رسید.

در حال حاضر، مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال به ۲.۱۳ تریلیون دلار می‌رسد که نسبت به روز قبل ۱.۷۱ درصد کاهش یافته است. بیت‌کوین با ۵۶.۶۱ درصد از کل بازار، کاهش روزانه ۰.۱۳ درصدی را تجربه کرده است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما