کیش قطب تولید خودروهای برقی در ایران می‌شود/ قیمت‌ها اقتصادی خواهد بود+ فیلم

اقتصاد 100- هادی خسروانی فراهانی، در حاشیه انعقاد قرارداد با شرکت خودروسازی الکتریک کار، گفت که کمبود خودرو در جزیره کیش یک مشکل اساسی است. او افزود که بخش خصوصی برای حل این مشکل وارد عمل شده و شرکت سرمایه‌گذاری به عنوان نماینده حاکمیت در تلاش است تا موانع موجود را برطرف کند.

کیش قطب تولید خودروهای برقی در ایران می‌شود/ قیمت‌ها اقتصادی خواهد بود+ فیلم

هادی خسروانی فراهانی، معاون سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش، در مورد رسالت این شرکت بیان کرد که یکی از اهداف اصلی آن حمایت از بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در منطقه و رفع مشکلات مردم است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

جزئیات قرارداد با شرکت خودروسازی الکتریک کار

او در تشریح جزئیات قرارداد امضا شده، گفت که هدف آن تأمین نیاز جزیره کیش به خودروهای هیبریدی و برقی در مرحله اول است. در صورت رسیدن به تولید کافی، مراحل صادرات به سرزمین اصلی نیز آغاز خواهد شد. خسروانی تأکید کرد که به موضوعات زیست‌محیطی اهمیت زیادی می‌دهند و بنابراین تولید خودروهای با سوخت پاک، مانند خودروهای برقی و هیبریدی، اولویت خواهد داشت.

تردد خودروهای برقی در کیش

خسروانی فراهانی اعلام کرد که به زودی شاهد تردد خودروهای الکتریکی در کیش خواهیم بود و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، اولین محموله خودروهای برقی در خیابان‌های کیش تا چند ماه دیگر تردد خواهند کرد.

زیرساخت‌های لازم

در پاسخ به این سوال که آیا زیرساخت‌های لازم برای تردد خودروهای برقی در کیش وجود دارد، او اشاره کرد که با دستور مدیرعامل شرکت، ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز آغاز شده است و بیان کرد که فراهم کردن شرایط برای تردد و ارائه خدمات به خودروهای برقی در کیش بسیار آسان‌تر از سرزمین اصلی است.

کیش به عنوان قطب تولید خودروهای برقی

معاون سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش همچنین گفت که کیش شرایط لازم برای تبدیل شدن به قطب تولید خودروهای برقی و یک جزیره پایلوت برای تردد این خودروها را دارد و به این موضوع به عنوان یک فرصت استثنایی نگاه می‌کنند.

قیمت خودروها

وی در مورد قیمت خودروهای برقی نیز گفت که قیمت تمام‌شده دقیق هنوز مشخص نیست، اما نوید داد که قیمت‌های اعلامی بسیار اقتصادی خواهند بود.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما