متهم ردیف اول گرانی خانه را بشناسید

اقتصاد100- یک فعال در بازار مسکن اظهار می‌دهد: با توجه به تحولات منطقه، خریداران در حال حاضر متردد هستند و مالکان نیز تمایل دارند قیمت ملک‌های خود را با توجه به افزایش قیمت دلار افزایش دهند. با این حال، به دلیل رکود و کاهش تقاضا از سوی خریداران، این افزایش در قیمت‌ها را کنار می‌گذارند.

متهم ردیف اول گرانی خانه را بشناسید

یک واسطه‌ملکی در محله جردن می‌گوید: حداقل قیمت برای هرمترمربع مسکن در این محله ۱۰۰ میلیون تومان و حداکثر قیمت برای ملک‌های نوساز و با امکانات ۲۵۰ تا ۲۸۰ میلیون تومان است.

به گفته وی، در حال حاضر، با توجه به تحولات منطقه، خریداران مردد هستند و مالکان نیز ترجیح می‌دهند قیمت ملک خود را با توجه به بالارفتن قیمت دلار، افزایش دهند اما به دلیل رکود و کمبود خریدار، از این افزایش صرف نظر می‌کنند.

او می‌گوید: هم‌اکنون فروشندگانی که قصد مهاجرت و یا نیاز مالی دارند با تخفیف و عقب‌نشینی سعی بر صورت گرفتن معامله و فروش ملک خود را دارند.

بررسی فایل‌های آگهی شده مشاوران املاک نشان می‌دهد که برای آپارتمانی ۱۲۵ متری و ۳۰ سال قدمت در این محله، ۱۷ میلیارد تومان و برای آپارتمانی ۱۶۱ متری و ۳ سال ساخت، ۳۲ میلیارد تومان تعیین شده است.

واحدی دیگر با ۲۶۵ مترمربع زیربنا،۲۴ سال عمربنا و زیر هم‌کف، ۳۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و واحدی دیگر با ۲۱۵ مترمربع زیربنا و نوساز، ۶۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

 

بررسی بازار خرید و فروش در منطقه ۹ و ۱۰ نشان می‌دهد که در حال حاضر تعداد فروشندگان بالا و تعداد خریداران واقعی و سرمایه‌گذار کاهش یافته است

بازار مسکن در محله پرخریدار تهران

بررسی بازار خرید و فروش در منطقه ۹ و ۱۰ نشان می‌دهد که در حال حاضر تعداد فروشندگان بالا و تعداد خریداران واقعی و سرمایه‌گذار کاهش یافته است.

به گفته واسطه‌های ملکی، قیمت هرمترمربع مسکن نوساز و با امکانات در این مناطق از ۶۰ میلیون تومان شروع می‌شود و تا ۱۲۰ میلیون تومان و ملک‌های غیر نوساز نیز بسته به بازسازی و امکانات و عرف منطقه قیمت‌گذاری می‌شود.

در محله استاد معین، آپارتمانی ۱۳۴ متری و ۶ سال ساخت و دارای امکانات، ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و در محله زنجان، واحدی ۷۷ متری و ۳۲ سال ساخت و بدون امکانات، ۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محله جیحون، آپارتمانی ۱۰۰ متری، نوساز و با امکانات، ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و واحدی دیگر با ۵۰ مترمربع زیربنا ،۱۷ سال ساخت و دارای پارکینگ، ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان عرضه شده است.

در محله شبیری، برای آپارتمانی ۴۰ متری و دارای پارکینگ، آسانسور و انباری ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و برای آپارتمانی دیگر با ۵۵ مترمربع زیربنا و ۱۷ سال ساخت، ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما