این متقاضیان سریع‌تر صاحب مسکن ملی می‌شوند

اقتصاد 100-نهضت ملی مسکن، که به عنوان هدف اصلی دولت سیزدهم آغاز شد، از سال ۱۴۰۱ در شهرهای مختلف عملیاتی شده است. حدود ۶ میلیون نفر در سامانه طرح‌های مسکن حمایتی ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد، حدود ۴ میلیون نفر مشمول و یک میلیون نفر به عنوان متقاضی موثر شناخته شده‌اند. تاکنون، حدود ۷۵۰ نفر نیز اقدام به پرداخت آورده کرده‌اند.

این متقاضیان سریع‌تر صاحب مسکن ملی می‌شوند

گزارش پیشرفت نهضت ملی مسکن

تحویل ۲۰ هزار واحد مسکونی

طبق اعلام مسعود بیات‌منش، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، تاکنون ۲۰ هزار واحد از نهضت ملی مسکن تحویل داده شده است. او بیان کرد که حدود ۶ میلیون متقاضی در سامانه مسکن حمایتی ثبت‌نام کرده‌اند و پس از انجام پالایش‌ها، یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر به عنوان واجد شرایط شناسایی شدند. از این تعداد، یک میلیون نفر به عنوان متقاضی موثر شناخته شدند که حدود ۷۵۰ هزار نفر وجه اولیه را واریز کردند.

بیات‌منش افزود: برای ۲۵۰ هزار متقاضی موثر باقی‌مانده، در انتظار تأمین منابع مالی بانکی برای آغاز ساخت واحدهای مسکونی هستیم. از حدود ۵ سال گذشته، ۳۸۰ هزار واحد برای متقاضیان موثر اجرایی شده و ۲۰ هزار واحد از این تعداد به مردم تحویل داده شده است.

اولویت‌بندی در تخصیص واحدها

جنتی، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، توضیح داد که در پالایش متقاضیان، اولویت با خانواده‌های متاهل و سرپرست خانواده‌هایی است که بعد خانوار بیشتری دارند. اگر بعد جمعیتی بین خانواده‌ها یکسان باشد، اولویت با کسانی است که زودتر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

جمع‌بندی

با توجه به اطلاعات ارائه شده، به نظر می‌رسد که نهضت ملی مسکن با پیشرفت‌های قابل توجهی در تحویل واحدهای مسکونی همراه بوده است. در عین حال، تأمین منابع مالی برای ساخت واحدهای جدید همچنان از چالش‌های پیش‌رو به شمار می‌رود.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما