وام مسکن بلاعوض 200 میلیون تومانی / مشمولان چه کسانی هستند ؟

اقتصاد 100- معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که در ۱۸ استان میز خدمت برای بررسی مشکلات محلات کم‌برخوردار ایجاد شده است. هدف این طرح هم‌سویی استراتژیک دستگاه‌ها و نهادها با سازمان بهزیستی برای رفع مشکلات مردم در این محلات است.

وام مسکن بلاعوض 200 میلیون تومانی / مشمولان چه کسانی هستند ؟

رئیس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد که این سازمان با همکاری دستگاه‌های مختلف، هدف گره‌گشایی از مشکلات جامعه هدف شامل بانوان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت را دنبال می‌کند. یکی از برنامه‌های کلیدی سازمان، ساخت و تأمین مسکن برای مددجویان است. قادری از پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض برای ساخت مسکن به مددجویان خبر داد و تأکید کرد که هیچ خانواده مددجو در انتظار خدمات بهزیستی نیست.

وی افزود که در دولت سیزدهم برای نخستین‌بار، هیچ پشت نوبتی برای مستمری وجود ندارد و تسهیلات اشتغال به تمام جامعه هدف پاسخگو بوده است. قادری تأکید کرد که ظرفیت‌سازی اجتماعی به عنوان یک پلتفرم جدی در نظر گرفته شده و سفر به استان‌های کم‌برخوردار برای بررسی مشکلات جامعه هدف در حال انجام است.

وی همچنین خاطرنشان کرد که نهضت ملی مسکن به عنوان یک راه‌حل کارگشا به شمار می‌آید و تسهیلات مسکن و کمک بلاعوض می‌تواند در رفع مشکل مسکن مددجویان مؤثر باشد. در این راستا، قادری به بررسی مشکلات بیش از ۳۰ هزار نفر در ۱۸ استان پرداخته است.

در همین راستا، ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف‌آباد از مکاتبه با رئیس بانک مرکزی درباره عدم اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه مسکن محرومان خبر داد و خواستار رسیدگی به این موضوع شد. وی تأکید کرد که بسیاری از واجدین شرایط با عدم اعطای وام مسکن مواجه‌اند و این نیاز به توجه فوری دارد.

محمدرضا مهدیار اسماعیلی نیز از جذب ۴۰۰ همت منابع مالی در نهضت ملی مسکن خبر داد و به واریز ۲۳۴ همت از این مبلغ توسط مردم و ۱۳۷ همت دیگر از تسهیلات بانکی اشاره کرد. مابقی مبلغ از محل صندوق ملی مسکن و دیگر منابع وزارت راه و شهرسازی تأمین شده است

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما