آخرین خبر از مذاکرات ایران و قطر | منتظر آزادسازی پول‌های بلوکه شده در قطر باشیم؟

اقتصاد 100- عباس مقتدایی توضیح داد که سفر رئیس جمهور به قطر با هدف شرکت در اجلاس گفت‌وگوی همکاری‌های آسیایی و انجام ملاقات‌های دو و چندجانبه صورت گرفت.

آخرین خبر از مذاکرات ایران و قطر | منتظر آزادسازی پول‌های بلوکه شده در قطر باشیم؟

عباس مقتدایی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، جزئیات سفر خود به همراه رئیس‌جمهور و هیأت پارلمانی به قطر را تشریح کرد. او توضیح داد که این سفر با هدف شرکت در اجلاس گفت‌وگوی همکاری‌های آسیایی و برگزاری ملاقات‌های دو و چندجانبه، از جمله دیدار با امیر قطر و نخست‌وزیر تایلند، انجام شد. در این دیدارها، مباحث مهمی مطرح و گزارش آن‌ها به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ارائه شد.

مقتدایی با اشاره به حضور نمایندگان مجلس در این سفر، تأکید کرد که هیأت پارلمانی از متن و ماهیت مذاکرات مطلع شد و این امر به ارتقاء روابط پارلمانی ایران با دیگر کشورها و افزایش آگاهی مجلس کمک خواهد کرد. همچنین اعضای کمیسیون امنیت ملی و رئیس گروه دوستی پارلمانی از مجلس در این هیأت حضور داشتند.

او مراودات انجام‌شده در این اجلاس را فرصتی برای شناسایی نیازهای دولت و بهبود نظارت و قانون‌گذاری دانست. مقتدایی همچنین به پیگیری انتقال دارایی‌های ایران اشاره کرد و توضیح داد که بخش‌هایی از درآمدهای نفتی ایران که از کره جنوبی به قطر منتقل شده‌اند، در این سفر مورد پیگیری قرار گرفت. این منابع به‌عنوان مطالبه ملت و دولت ایران اهمیت دارند.

وی درباره 6 میلیارد دلار بلوکه شده در قطر نیز اظهار داشت که مذاکراتی با مقامات قطری، به‌ویژه با حضور رئیس کل بانک مرکزی ایران، پیرامون نحوه استفاده از این منابع و انتقال آن‌ها صورت گرفت. مقتدایی ابراز امیدواری کرد که نتایج این مذاکرات بتواند دسترسی ایران به منابع مالی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم کرده و منافع ملی کشور در بالاترین سطح حفظ شود.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما