نحوه دریافت وام مسکن 2 میلیاردی از بانک سامان + جزئیات

اقتصاد 100- وام مسکن بانک سامان با سود ۲۹ درصد و سقف ۲ میلیارد تومان برای خرید مسکن در شهرهای بزرگ و کوچک ارائه می‌شود.

نحوه دریافت وام مسکن 2 میلیاردی از بانک سامان + جزئیات

بانک سامان با هدف تسهیل خرید مسکن، وام مسکن سامان را با سود ۲۹ درصد و سقف ۲ میلیارد تومان ارائه می‌دهد. این وام تا ۵۰ درصد از ارزش ملک معرفی شده را پوشش می‌دهد و شرایط ویژه‌ای از جمله ضمانت سند ملک، مسدودی ۲۵ درصد مبلغ وام و بازپرداخت ۶۰ ماهه با اقساط ماهانه حدود ۵۶ میلیون تومان دارد. همچنین متقاضیان باید میانگین حسابی بین ۳ تا ۶ ماه در بانک سامان داشته باشند.

وام مسکن بانک سامان؛ شرایط و نحوه دریافت

بانک سامان با ارائه تسهیلات مسکن با نام مسکن سامان به متقاضیان خرید مسکن در شهرهای بزرگ و کوچک کمک می‌کند. این وام با سود واقعی ۲۹ درصد، شامل ۲۳ درصد سود تسهیلات، ۳ درصد بیمه نظارت و ۳ درصد سود ریسک اعتباری است. با این شرایط، متقاضیان می‌توانند از این وام برای خرید مسکن استفاده کنند.

سقف وام و میزان پوشش ارزش ملک

وام مسکن سامان می‌تواند تا ۵۰ درصد از ارزش ملک معرفی شده توسط متقاضی را پوشش دهد. سقف این تسهیلات برای شهرهای بزرگ تا ۷۵۰ میلیون تومان و برای سایر شهرها ۵۰۰ میلیون تومان است. با این حال، حداکثر مبلغ وام قابل دریافت تا ۲ میلیارد تومان می‌باشد.

شرایط ضمانت و سپرده‌گذاری

یکی از شروط دریافت وام، ارائه سند ملک به عنوان ضمانت است. ملک باید بلامعارض باشد و دارای پایان‌کار معتبر باشد. علاوه بر این، وام‌گیرنده باید میانگین حسابی بین ۳ تا ۶ ماه در بانک سامان داشته باشد و ۲۵ درصد از مبلغ وام نیز به‌عنوان سپرده نزد بانک مسدود می‌شود که امکان دسترسی به آن تا زمان تسویه وام وجود ندارد.

بازپرداخت و اقساط

وام مسکن بانک سامان دارای بازپرداخت ۶۰ ماهه است و قسط ماهانه این تسهیلات حدود ۵۶ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان برآورد شده است. با احتساب سود تسهیلات، مبلغ نهایی وام و سود پرداختی در مجموع به ۳ میلیارد و ۴۴۲ میلیون تومان می‌رسد.

هزینه‌های جانبی و الزامات قانونی

علاوه بر هزینه سود و مسدودی سپرده، هزینه‌های جانبی شامل بیمه، تشکیل پرونده و حق کارشناسی به مبلغ ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به وام اضافه می‌شود. همچنین، متقاضیان باید فاقد چک برگشتی و بدهی‌های غیرجاری در سیستم بانکی باشند. اعتبارسنجی متقاضیان از طریق فیش حقوقی و گردش حساب انجام می‌شود تا از توانایی بازپرداخت اقساط اطمینان حاصل شود.

منبع:بانک اول

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما