ثبت نام زمین رایگان دولتی ویژه شهریور 1403

اقتصاد 100- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: ۲ هزار و ۹۰ میلیارد ریال از محل تبصره‌های ۱۶ و ۱۸ قانون بودجه به یک‌هزار و ۲۴۰ ایثارگر بوشهری تسهیلات اشتغالزایی ارزان قیمت پرداخت شد.

ثبت نام زمین رایگان دولتی ویژه شهریور 1403

«نعمت الله غلامپور» روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در یک سال گذشته ۱۳۵ پرونده جامعه ایثارگری استان بوشهر در محاکم قضایی استان مطرح، رسیدگی و منتج به رأی شده است.

وی افزود: تمرکز ویژه ای بر پیگیری حقوقی جامعه ایثارگری داریم و از تمامی ظرفیت های قانون در این بخش استفاده می بریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با اشاره به گلزار شهدای استان بوشهر گفت: پس از ۲۵ سال بررسی اولویت ها در ۲۲۳ گلزار شهدا برای ترمیم و بازسازی در دستور کار قرار گرفت.

۵۵ گلزار شهید استان بازسازی شد

غلامپور ادامه داد: در یک سال قبل با ۱۴۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ۵۵ گلزار شهدا در شهرهای مختلف استان بوشهر بهسازی و ترمیم شده است.

وی به فعالیت در حوزه مسکن ، اشتغال و درمان ایثارگران پرداخت و تصریح کرد: از ۲۲ اسفند سال قبل تاکنون یک‌هزار و ۱۵۷ پلاک زمین مسکونی به واجدین شرایط جامعه ایثارگری استان بوشهر به ویژه فرزندان و همسران شهدا تحویل شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با اشاره به اینکه واگذاری زمین مسکونی به فرزندان و همسران جانبازان ۲۵ درصد به بالا در دستور کار قرار دارد، گفت: به‌زودی ۹۰ قطعه زمین مسکونی دیگر به فرزندان جانبازان بالای ۷۰ درصد واگذار می‌شود.

وی ادامه داد: در مجموع در شش ماه گذشته یک‌هزار و ۳۰۰ قطعه زمین تحویل جامعه ایثارگری استان بوشهر شده است.

غلامپور از پرداخت وام مسکن توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌صورت کم بهره و قرض‌الحسنه خبر داد و بیان کرد: در یک سال گذشته یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال وام مسکن کم بهره به ۳۰۷ نفر از جامعه ایثارگری استان بوشهر پرداخت شده است.

وی ادامه داد: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از خانواده ایثارگران استان بوشهر شامل جانبازان زیر ۲۵ درصد، همسران جانبازان متوفی، خواهر و برادر شهدا برای واگذار زمین مسکونی به بنیاد مسکن معرفی شدند که به‌زودی به آنان تحویل می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با اشاره به اشتغال جامعه ایثارگری در ادارات خاطرنشان کرد: در راستای قانون جامع ایثارگری در یک سال گذشته ۶۱۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر جذب شدند.

منبع:جارنیوز

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما