اولویت‌ رئیس جدید سازمان بورس چیست؟

اقتصاد 100- چند روز قبل پس از استعفا مجید عشقی حجت‌اله صیدی به عنوان عضو هیئت مدیره و چهاردهمین رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار منصوب گردید.

اولویت‌ رئیس جدید سازمان بورس چیست؟

حجت‌الله صیدی در نخستین اظهارنظرش در جایگاه رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص وضعیت بورس گفت: بازار سرمایه در همه کشور‌های دنیا چالش‌های خاص خود را دارد و این بازار در کشور ما نیز در سال‌های اخیر شاهد افزایش ریسک بوده است که بخشی از آن به‌خاطر عدم قطعیت‌ها و تعادل‌ها در اقتصاد کشور است.

رئیس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: بخش دیگری از آن مربوط به تحولات پیرامونی است که ریشه اقتصادی ندارد و ریشه آن به مسائل سیاسی، اجتماعی و بین‌المللی بازمی‌گردد.

وی با تشریح برنامه‌های خود برای بازار سرمایه کشور اظهار کرد: امروز بحث اصلی ما کاهش ریسک در بازار و افزایش اعتماد به این بازار است که مقدمه‌ای برای تشکیل سرمایه فراهم می‌سازد؛ چراکه امروز کشور به‌شدت نیازمند این است که نرخ رشد سرمایه مثبت باشد و ازآنجایی که سهم بازار سرمایه در این بخش از بازار پول کمتر بوده است، امیدواریم بتوانیم با افزایش شفافیت، ارتقای کارایی بازار، کاهش ریسک و صیانت از حقوق سهامداران، به تشکیل سرمایه و کسب بازدهی مناسب از بازار کمک کنیم.

منبع:آفتاب نو

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما