عارف از ظلم به صنعت خودرو پرده برداشت/ پیش فروش خودرو باید جمع شود

اقتصاد 100- محمدرضا عارف روز سه‌شنبه ۶ شهریورماه ۱۴۰۳ در مراسم تکریم و معارفه وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: متاسفانه کمک‌هایی که طی سه دهه گذشته و به خصوص از دهه ۷۰ به بعد به صنعت خودرو شده، ظلم در حق این صنعت بوده است.

عارف از ظلم به صنعت خودرو پرده برداشت/ پیش فروش خودرو باید جمع شود

خودروسازان وعده‌هایی دادند و دولت‌ها هم همکاری کردند، اما نتیجه آن ارتقای کیفیت نشد و باعث حفظ وضعیت موجود و مسائلی که با آن مواجه هستیم، شد.

عارف به بهبود وضعیت بازار خودرو و افزایش تولید با کیفیت تاکید و خاطرنشان کرد: با وعده‌هایی که می‌دهیم و پیش‌فروش‌هایی که می‌کنیم مردم را سر کار می‌گذاریم. باید پیش‌فروش خودرو جمع بشود و خودرو مورد نیاز مردم را با خودرو خوب، چه داخلی و چه از طریق واردات تامین کنیم.
آئین تکریم و معارفه فرزانه صادق مالواجرد، وزیر راه و شهرسازی با حضور مسعود پزشکیان رییس جمهور عصر دیروز برگزار شد. تصاویری از فرزانه صادق در کنار رئیس جمهوری به ثبت رسیده است.

معاون اول رئیس‌جمهور افزود: امروز با پیش خرید‌ها، فرد، مصرف‌کننده نیست؛ بلکه می‌خواهد در این زمینه سرمایه‌گذاری کند و خیلی بد است که همه چیز را در این چرخه قرار دهیم. سودآوری کم در برخی زمینه‌های دیگر باعث می‌شود که سرمایه به این سمت برود.

منبع:اقتصادنیوز



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما کدام پرونده فساد اقتصادی، رسوایی بزرگتری به بار آورد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما