این شرط مهم از پیش ثبت نام خودرو حذف شد! / خبر خوش برای متقاضیان خودرو!

اقتصاد 100- اسمعیلی‌فرد مدیرکل هیات عمومی و هیات‌های تخصصی دیوان عدالت اداری از حذف شدن شرط داشتن گواهینامه به عنوان پیش‌شرط ثبت‌نام، خبر داد و اعلام کرد: «این شرط برای دریافت خودرو خارج از صلاحیت شورای رقابت است و متقاضیان دیگر برای دریافت خودرو نیاز به گواهینامه ندارند.»

این شرط مهم از پیش ثبت نام خودرو حذف شد! / خبر خوش برای متقاضیان خودرو!

خبر خوش برای متقاضیان خودرو!

همانطور که در خبر ذکر شده، مدیرکل هیات عمومی و هیات‌های تخصصی دیوان عدالت اداری از حذف شدن شرط داشتن گواهینامه به عنوان پیش‌شرط ثبت‌نام خودرو خبر داده است. این تصمیم می‌تواند برای بسیاری از متقاضیانی که به دلایل مختلف همچون سن کم یا نداشتن فرصت برای اخذ گواهینامه، از ثبت‌نام در طرح‌های فروش خودرو بازمانده بودند، خبر بسیار خوشی باشد.

چرا این شرط حذف شد؟

  • خارج از صلاحیت شورای رقابت: به گفته مسئولین، این شرط در واقع خارج از صلاحیت شورای رقابت بوده است و به همین دلیل با اعتراضاتی روبرو شده بود.

  • تسهیل فرایند خرید خودرو: با حذف این شرط، فرایند خرید خودرو برای متقاضیان ساده‌تر شده و محدودیت کمتری برای ثبت‌نام وجود خواهد داشت.

  • پاسخ به مطالبات عمومی: این تصمیم می‌تواند به عنوان پاسخی به مطالبات عمومی مبنی بر حذف موانع غیر ضروری در فرایند خرید خودرو تلقی شود.

نکات مهمی که باید بدانید:

  • اجرایی شدن حکم: هنوز اطلاعات دقیقی در مورد زمان اجرایی شدن این حکم و تاثیر آن بر طرح‌های فروش مختلف خودرو منتشر نشده است.

  • شرایط دیگر ثبت‌نام: با وجود حذف شرط گواهینامه، ممکن است شرایط دیگری برای ثبت‌نام در طرح‌های فروش خودرو وجود داشته باشد که بهتر است قبل از ثبت‌نام به طور کامل از آنها مطلع شوید.

  • پیگیری اخبار: توصیه می‌شود برای اطلاع از آخرین تغییرات و جزییات این موضوع، اخبار مربوط به صنعت خودرو را به طور مرتب دنبال کنید.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما