با چه میزان خلافی خودرو توقیف می‌شود؟ + افزایش تا چه میزان

اقتصاد 100- سردار تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا، اعلام کرد که با توجه به افزایش جرائم رانندگی، سقف خلافی که منجر به توقیف خودرو می‌شود، از ۲ میلیون تومان به ۵ میلیون تومان افزایش یافته است. او اظهار داشت که در گذشته، مبلغ ۲ میلیون تومان به عنوان سقف خلافی تعیین شده بود که در دوران کرونا به طور موقت به ۳ میلیون تومان رسید.

با چه میزان خلافی خودرو توقیف می‌شود؟ + افزایش تا چه میزان

حسینی خاطرنشان کرد که اگر خودرویی به سقف خلافی ۵ میلیون تومان برسد، منجر به شکایت پلیس و در نهایت توقیف و انتقال آن به پارکینگ خواهد شد. او افزود که از ۲۳ تیرماه، جرائم رانندگی با درخواست پلیس راهور و تصویب دولت افزایش یافته و در صورت ارتکاب تخلف، خودروها با اعداد و ارقام جدید جریمه خواهند شد.

این تصمیم به منظور کاهش تخلفات رانندگی و بهبود ایمنی جاده‌ها اتخاذ شده است و انتظار می‌رود تاثیر قابل توجهی در کاهش تعداد تخلفات و افزایش انضباط در رانندگی داشته باشد. 

سردار حسینی تأکید کرد که هدف اصلی از این اقدام، حفظ جان و مال مردم و کاهش حوادث رانندگی است. وی افزود: "امیدواریم با افزایش جرائم و سخت‌گیری‌های بیشتر، شاهد کاهش چشمگیر تخلفات و افزایش ایمنی در جاده‌ها باشیم." 

با اجرای این تصمیم، رانندگان باید دقت بیشتری در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی داشته باشند و از ارتکاب تخلفات خودداری کنند، چرا که افزایش جرائم و سخت‌گیری‌های بیشتر، می‌تواند منجر به توقیف خودرو و افزایش هزینه‌های آنان شود.

منبع:پنجره

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما