وداع پژو پارس به کام این خودرو شد

اقتصاد100- اطلاعات سایت کدال نشان می‌دهد ایران خودرو برنامه‌ریزی برای افزایش تیراژ تولید یک محصول خود را آغاز کرده است.

وداع پژو پارس به کام این خودرو شد

تولید گروه سورن تا پایان تیر ۱۴۰۳ به نسبت مدت مشابه سال گذشته رشد بیش از ۶۰ درصدی را نشان می‌دهد. این میزان رشد تولید تا پایان تیر امسال برای گروه سورن در شرایطی که برخی از محصولات ایران خودرو مانند گروه پژو با افت تیراژ حدود ۳۶ درصدی مواجه شده است؛ حسابی سر و صدا کرده است. براساس بررسی ایران خودرویی ها تا پایان اولین ماه از تابستان ۱۴۰۳ در مجموع حدود ۲۷ هزاز و ۹۰۰ دستگاه انواع سورن را در خطوط تولید خود تکمیل کردند. این در حالیست که تا پایان تیر سال گذشته تیراژ تولید سورن حول و حوش ۱۷ هزار و ۳۰۰ دستگاه بود.

بنابراین شاهد هستیم که تیراژ تولید سورن در بازه زمانی مورد بررسی نزدیک به ۱۰ هزار و ۶۰۰ دستگاه رشد کرده است. براساس بررسی اقتصادنیوز، سبد محصولاتی ایران خودرو نشان می‌دهد این میزان رشد گروه سورن بی ارتباط با حذف پژو پارس از سبد محصولاتی این خودروساز نیست.

مدیران ایران خودرو از زمستان سال گذشته اعلام کردند تولید انواع پژو پارس در خطوط تولید این خودروساز متوقف خواهد شد. ایران خودرویی ها برای اینکه در متقاضیان پژو پارس را به دست بیاورند سبدی از محصولات حود شامل پژو ۲۰۷، سورن پلاس با موتور  XU7P و رانا پلاس را در اختیار متقاضیان پژو پارس قرار دادند تا نسبت به انتخاب خودروی جایگزین اقدام کنند.

اما در میان سبد محصولاتی جایگزین برای پژو پارس مدیران فروش ایران خودرو دوست داشتند تا متقاضیان سورن پلاس با موتور XU7P را انتخاب کنند؛ برای همین حاضر شدند وام ۱۰۰ میلیون تومانی با بازه بازپرداخت یکساله را در اخنیار متقاضیان پژو پارس قرار دهند. به گزارش اقتصادنیوز، رشد بیش از  ۶۰ درصدی تیراژ گروه سورن در پایان تیر ۱۴۰۳ به نسبت مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد ایران خودرویی ها توانسته اند به هدف خود برای جایگزینی پژو پارس برسند. بنابراین می توان گفت با رفتن پژو پارس، سورن پلاس با موتور XU7P رستگار شد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما