طرح تبدیل حواله محصولات ایران خودرو / فرصتی جدید برای متقاضیان !

اقتصاد 100- ایران خودرو در مرداد 1403 طرحی را برای تبدیل متمرکز تعهدات منقضی خود ارائه کرده است. این طرح مختص به تعهداتی است که در مرداد 1403 منقضی شده‌اند و شامل موارد زیر می‌شود

طرح تبدیل حواله محصولات ایران خودرو / فرصتی جدید برای متقاضیان !

توضیحات بسیار مهم و ضروری :

١ این بخشنامه صرفاً جهت تعهدات منقضی شده مربوط به مرداد سال 1403 برنامه ریزی شده است.

٢ لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد .

3 لازم است بعد از انجام تبدیل حتماً تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.

4 در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد. 

شرایط تبدیل:

طرح تبدیل حواله محصولات ایران خودرو (مرداد 1403)

جزئیات کامل تر:

  • محاسبه سود مشارکت : سود مشارکت تعهدات پیش‌فروش پس از منقضی شدن دعوتنامه به طور خودکار تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد.
  • تامین اعتبار و قیمت‌گذاری مجدد : پس از انجام تبدیل، تامین اعتبار و قیمت‌گذاری مجدد صورت می‌پذیرد تا مابه‌التفاوت نهایی با دقت بیشتری محاسبه شود.
  • بروزرسانی شرایط : در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه، طرح تبدیل متوقف و از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی‌ها به اطلاع عموم خواهد رسید.

منبع:ایران جیب

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما