فرصت جدید برای متقاضیان نهضت ملی مسکن

اقتصاد 100- از وزارت راه و شهرسازی، داریوش بلدی در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم در حوزه مسکن، گفت: ۴۰ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار در کشور داریم که برای همه این روستاها طرح هادی در نظر گرفته شده است.

فرصت جدید برای متقاضیان نهضت ملی مسکن

از این تعداد، در ۲۱ هزار روستا بازنگری طرح هادی نیز صورت گرفته است و در ۲۵ هزار روستا طرح هادی در حال اجراست.

بلدی در خصوص اقدامات انجام شده در روستاها نیز توضیح داد: در دولت سیزدهم حدود ۱۸ هزار کیلومتر معابر روستایی آسفالت شده است که نشان از آسفالت بیش از ۶ هزار کیلومتر در سال دارد.

وی افزود: این در حالی است که سختی‌های متعدد در خصوص معابر روستایی از قبیل باریک بودن راه‌ها و ناهمواری‌های بسیار وجود دارد.

بلدی با اشاره به این که تامین زمین یکی از وظایف بنیاد مسکن در روستاهاست، افزود: به ۲ روش زمین به متقاضیان روستایی تخصیص داده می‌شود که یکی زمین‌های دولتی و دیگری تامین زمین با مشارکت مردم است.

معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: در ۲ سال اخیر ۸۵ هزار قطعه زمین به ساکنان روستاها تحویل داده شده و تسهیلات هم تخصیص داده شده است.

وی در خصوص جهش تولید مسکن و امکان مهاجرت معکوس به روستاها نیز توضیح داد: به بنیاد مسکن تکلیف شد که یک میلیون قطعه زمین آماده سازی برای جهش تولید مسکن تامین کند و در اختیار متقاضیان قرار دهد که این رقم برای سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده بود.

بلدی افزود: از این تعداد تقریباً نزدیک به یک میلیون قطعه شناسایی شده و ۵۰۰ هزار قطعه در سامانه قرار گرفته و تعداد واحدها نیز مشخص شده است و به مردم اطلاع رسانی می‌شود.

منبع:ایونا

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما