دلیل پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات چه بود؟ + فیلم

رحمان قهرمان‌پور درباره نتیجه انتخابات ریاست جمهوری می گوید: اصولگرایان هم در اجماع شکست خوردند هم در انتخاب نامزدی که سبد رای قدرتمندتری دارد.

دلیل پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات چه بود؟ + فیلم

به گزارش اقتصاد 100، رحمان قهرمان‌پور، تحلیلگر سیاسی درباره چرایی پیروزی پزشکیان و باخت جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: رای یک نامزد انتخاباتی متشکل از 2 سبد رای است که یکی رای شخصی او و دیگری رای سیاسی و تشکیلاتی او را شامل می‌شود. اصولگرایان هم در اجماع و هم در انتخاب نامزد قدرت‌مندی که سبد رای شخصی بزرگی داشته باشد شکست خوردند.

این تحلیلگر کمپین‌های انتخاباتی بیان کرد: از نظر او اصولگرایان در دام برخی تحلیل های ساده‌انگارانه هم افتادند که اگر در روستاها غذا پخش کنند مردم از رای بر می گردند.

او با تاکید بر اینکه در کمپین آقای جلیلی دو نقش متفاوت وجود داشت گفت: شما نمی‌توانید هم نقش مدافع وضع موجود را بازی کنید و هم مخالف وضع موجود باشید.

قهرمان‌پو درباره پیروزی پزشکیان در انتخابات گفت: فرمول پیروزی آقای پزشکیان فرمولی است که ما در کمپین‌های انتخاباتی به آن ایجاد مومنتون یا تکانه می‌گوییم به معنی جهش تدریجی. آقای پزشکیان به صورت هوشمندانه از دادن وعده‌های آنچنانی پرهیز کرده و در مقابل شدیدترین حملات جلیلی توانست آرامش روانی خود را حفظ کند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما