برای جلوگیری از اصلاح بیشتر بیت کوین به چه چیزی نیاز دارد؟

اقتصاد 100- در حال حاضر بیت‌کوین (BTC) در چرخه عمیق خود قرار دارد و به سرعت به یک عقب‌نشینی ۲۶ درصدی در ۴۶ روز آینده نزدیک می‌شود. طبق یک ویدیو اخیر از معامله گر مشهور به نام Rekt Capital، قیمت ۵۸۰۰۰ دلاری ممکن است به مدت سه ماه به عنوان یک نقطه پایه برای بیت‌کوین در نوسانات خود باقی بماند و برای آغاز حرکت صعودی زمینه فراهم کند.

برای جلوگیری از اصلاح بیشتر بیت کوین به چه چیزی نیاز دارد؟

“ما همچنان به تلاش برای از بین بردن این پایگاه ادامه می‌دهیم. ما در حال جذب نقدینگی با قیمت‌های کمتر هستیم و از این رو نیازمند خریدارانی هستیم که به بازار جذب شوند و با نهادن فشار خرید در سطوح کمتر، بازگشت به ارزش بالای ۵۸۸۰۰ دلار را شروع کنند.”

شمع های سه ماهه بیت کوین. تصویر: Rekt Capital/TradingView

شمع های سه ماهه بیت کوین. تصویر: Rekt Capital/TradingView

با این حال، بازه زمانی هفتگی هنوز دارای نکات مهمی است که باید رعایت شوند. رکت کپیتال به انتهای چرخه‌ی متنوع اشاره کرد و همه‌ی آن‌ها برای یک زمان کوتاه به دنبال نقدینگی از معامله‌گران شکستند. با این‌حال، هر بار شمع هفتگی در بازه‌ای محدود بسته می‌شد.

“به همین دلیل، حیات‌بخش این است که، پیش از پایان هفته، با رسیدن به قیمتی بالای ۶۰۶۰۰ دلار، تراکم غالب بیت‌کوین را در آن نقطه تعریف شود تا ما بتوانیم از این مرز محافظت کنیم.”

اگر بیت کوین نتواند این کار را انجام دهد، پشتیبانی قبلی به تحمل تبدیل خواهد شد. سپس یک رقابت برای دو هفته آینده آغاز می شود، جایی که بیت کوین باید مانور ۶۰۶۰۰ دلاری را پشت کند و به آن بالاتر از آن بماند.

به علاوه، در حدود زمانی روزانه، بیتکوین به مناطق پایین‌تر از معمول خود فرود می‌آید. کارشناسان شرکت Rekt Capital تأکید دارند که بیتکوین باید به‌طور قاطع منطقه ۵۶,۵۰۰ دلاری را بازبینی کند تا بتواند به یک محدوده قیمتی ۵۷,۰۰۰ تا ۶۵,۰۰۰ دلار دست یابد.

نمودار روزانه بیت کوین (تشریح شده). تصویر: Rekt Capital/TradingView

نمودار روزانه بیت کوین (تشریح شده). تصویر: Rekt Capital/TradingView

اگر بیت کوین توانایی برآوردن تمام این شرایط را داشته باشد، ممکن است یک بازه قیمتی جدید میان ۶۵۰۰۰ تا ۷۳۰۰۰ دلار شکل گیرد. در نتیجه، الگوی نیمه‌کره قبلی ثابت می‌شود و احتمالاً حرکت صعودی ادامه خواهد یافت

منبع:زوم مرز

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما