پاداش نقدی 10 میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می گیرد؟

اقتصاد 100- محسن ذبیحی، با اشاره به برنامه‌های مدیریت بار در بخش کشاورزی، اعلام کرد که بیش از ٢٣٠ هزار حلقه چاه کشاورزی در کشور وجود دارد. وی اظهار داشت که بر اساس پروانه بهره‌برداری، میزان کارکرد مجاز بیش از ٩٠ درصد از این چاه‌ها در ماه‌های گرم سال ١٩ ساعت یا کمتر است.

پاداش نقدی 10 میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می گیرد؟

ذبیحی با بیان اینکه برنامه مدیریت بار برای چاه‌های برقی بر اساس این مجوزها تنظیم شده، افزود: به منظور تشویق کشاورزان به رعایت این زمان‌بندی، صنعت برق مشوق‌هایی را برای کشاورزانی که با اداره برق منطقه خود قرارداد همکاری امضا کنند، ارائه کرده است.

بسته‌های تشویقی برای کاهش مصرف برق

ذبیحی از ارائه سه بسته مشوق در تابستان امسال خبر داد و گفت: کشاورزانی که بهره‌برداری از چاه خود را در ٥ ساعت بعد از ظهر متوقف کنند، می‌توانند ١٩ ساعت باقی‌مانده را با برق رایگان به استحصال آب بپردازند. وی افزود که در صورت کاهش مصرف برق از ساعت ١٠ صبح تا ١٠ شب نسبت به سال گذشته، کشاورزان مشمول مشوق‌های پلکانی خواهند شد که به ازای هر کیلووات ساعت تا ٢٥٠٠ تومان افزایش می‌یابد.

درآمدزایی تا 10 میلیون تومان در ماه

معاون هماهنگی توزیع توانیر یادآور شد که بر اساس برآوردها، کشاورزان با مشارکت در این طرح می‌توانند تا ١٠ میلیون تومان در هر ماه مشوق دریافت کنند. ذبیحی همچنین افزود: کشاورزانی که به میزان ٨٠ درصد قدرت مصرفی خود اقدام به احداث مولدهای خورشیدی کنند، از برنامه‌های مدیریت بار معاف بوده و می‌توانند بر اساس پروانه بهره‌برداریشان از انرژی برق استفاده کنند.

ستاد انتخابات کشور با انتشار اطلاعیه اعلام کرد: تبلیغات نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه به پایان می‌رسد.

نوع مشوق شرایط اعمال مبلغ پاداش(به ازای هر کیلووات ساعت)

 
برق رایگان خاموش کردن چاه در ٥ ساعت بعد از ظهر 19 ساعت برق رایگان
کاهش مصرف برق کاهش مصرف از ١٠ صبح تا ١٠ شب تا ٢٥٠٠ تومان
درآمدزایی مشارکت در طرح تا ١٠ میلیون تومان در ماه
احداث مولدهای خورشیدی ٨٠ درصد قدرت مصرفی معاف از برنامه‌های مدیریت بار

منبع:شهربورس

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما با توجه به نتیجه آرا، مشارکت در مرحله دوم انتخابات چه تفاوتی با مرحله اول دارد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما