برای خرید خودرو نو وام چند میلیونی دریافت کنید

اقتصاد 100- راستای تسهیل شرایط خرید خودرو های برقی برای تاکسیران‌ها، اعطای وام ۳۰۰ میلیون تومانی و وام ‌۶۰۰ میلیون تومانی از سوی خودروساز در نظر گرفته شد .برای اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را دنبال کنید.

برای خرید خودرو نو وام چند میلیونی دریافت کنید

دارندگان خودروهای فرسوده برای خرید خودرو نو وام چند میلیونی دریافت میکنند

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران از اعطای وام ۹۰۰ میلیون تومانی به تاکسیران‌ها برای دریافت تاکسی‌برقی خبر داد.

شادی مالکی امروز در مراسم ورود ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی با بیان اینکه ورود تاکسی‌های برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی، حرکت عظیمی در راستای کاهش آلودگی هوای تهران است، اظهار کرد: نوسازی ناوگان عمومی به‌ویژه تاکسی‌ها که پرتردد و پر پیمایش هستند، نقش بسزایی در کاهش آلودگی هوا دارد چراکه نیمی از ۸۰ هزار تاکسی پایتخت و تقریباً تمامی ون‌ها فرسوده هستند.

دارندگان خودروهای فرسوده برای خرید خودرو نو وام چند میلیونی دریافت میکنند

وی ادامه داد: شهرداری با دو رویکرد حرکت به سمت کاهش آلودگی هوا و ارتقای حمل و نقل عمومی حرکت به سمت برقی‌سازی را آغاز کرد و در این راستا در سال جاری شاهد ورود ۵۵ هزار تاکسی و ۱۰ هزار ون برقی به حوزه حمل و نقل عمومی هستیم که بخشی از آنها در قالب همکاری با وزارت صمت محقق می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: تاکسی‌های امروز از همین گروه خودرو ها هستند که با ظرفیت شرکت کرمان موتور با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای ورود ۲ هزار تاکسی برقی به پایتخت کلید خورد.

وی ادامه داد: در راستای تسهیل شرایط خرید  خودروهای برقی برای تاکسیران‌ها، اعطای وام ۳۰۰ میلیون تومانی و وام ‌۶۰۰ میلیون تومانی از سوی خودروساز در نظر گرفته شد و این شرایط باعث خروج خودروهای فرسوده از ناوگان عمومی پایتخت خواهد شد.

وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی با اقساط کم

موسسه اعتباری نور یکی از موسسات پولی و بانکی ایران است که به منظور افزایش رضایت خاطر مشتریان خود طرح تسهیلاتی به نام «صدف نور» را تدارک دیده است. این وام ۲۰۰ میلیون تومانی با سود ۲۳ درصد ارائه می‌شود.

افرادی که در یکی از شعب موسسه اعتباری نور حساب قرض الحسنه داشته و مایل به دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی این مجموعه هستند باید دو ضامن رسمی مورد تایید این مجموعه داشته باشند. گذشته از داشتن ضامن رسمی، لازم است به مدت دو ماه از خواب سپرده فرد گذشته باشد تا بتواند وام مذکور را دریافت کند. سود این وام مطابق آخرین مصوبه بانک مرکزی ۲۳ درصد بوده و امکان بازپرداخت آن طی ۲۴ ماه وجود دارد.

میزان اقساط این وام با توجه به شرایط و زمان بازپرداخت و میزان سود به ۱۰ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۶۶۱ تومان می‌رسد. کل سود این تسهیلات ۵۱ میلیون و ۳۹۱ هزار و ۸۶۹ تومان است. جمع رقم وام و سود آن نیز به ۲۵۱ میلیون و ۴۴۶ هزار و ۸۶۹ تومان می‌رسد.

بانک رفاه به منظور حمایت همه جانبه از مشتریان خود طرح تسهیلاتی به نام «افق» را تدارک دیده که سقف

آن برای اشخاص حقیقی ۳۰۰ میلیون و برای افراد حقوقی ۷۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.

منبع:اندیشه معاصر



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما کدام پرونده فساد اقتصادی، رسوایی بزرگتری به بار آورد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما