قیمت رانا پلاس ارتقا یافته در خرداد 1403 اعلام شد!

اقتصاد 100- قیمت رانا پلاس ارتقا یافته در سال 1403 برای مصرف کننده 457 میلیون تومان تعیین شده‌است، اما در بازار قیمت این خودرو هنوز مشخص نشده‌است. با توجه به اینکه رانا پلاس در محدوده 610 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده، مدل ارتقا یافته بالاتر از این رقم خرید و فروش خواهد شد.

قیمت رانا پلاس ارتقا یافته در خرداد 1403 اعلام شد!

قیمت خودرو رانا پلاس ارتقا یافته در سال 1403 در کارخانه 382 میلیون تومان اعلام کرده‌اند. همچنین مصرف‌کننده برای خرید این خودرو در کارخانه باید 457 میلیون تومان بپردازد. اما در بازار آزاد فعلا این خودرو معامله نشده‌است. به همین دلیل قیمت بازار آزاد آن بر مبنای محصولات مشابه پیش‌بینی می‌شود. برای نمونه رانا پلاس در محدوده 610 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌‍ است. به همین دلیل مدل ارتقا یافته رانا پلاس بالاتر و احتمالا تا محدود 650 میلیون تومان خرید و فروش خواهد شد. چراکه در حال حاضر سورن پلاس فول آپشن در محدوده 720 میلیون تومان قیمت دارد. این خودرو نسبت به رانا پلاس ارتقا یافته آپشن‌های بیشتری دارد، به همین دلیل گرانتر معامله می شود.

مشخصات فنی رانا پلاس ارتقا یافته

محور محرک این خودرو دیفرانسیل جلو با گیربکس 6 دنده دستی است. رانا پلاس ارتقا یافته دارای پیشرانه 4 سیلندر TU5P یورو 5 با حجم موتور 1.6 لیتر است.

عملکرد فنی این خودرو شامل 113 اسب‌بخار قدرت و 144 نیوتن‌متر گشتاور است. همچنین رانا ارتقا یافته با شتابی 12 ثانیه‌ای می‌تواند 190 کیلومتر بر ساعت سرعت برود. مصرف سوخت ترکیبی رانا پلاس ارتقا یافته‌است.

از مهمترین آپشن‌های این خودرو سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، سنسور فشار باد تایر، نشانگر زمان تعویض دنده و استاندارد ایمنی عابر پیاده است.

در حال حاضر یکی از ارزانترین خودروهای ایران خودرو رانا پلاس ارتقا یافته است. بعد از آن سورن پلاس با موتور XU7P است که قیمت مصرف‌کننده آن 7 میلیون گرانتر از این خودرو است. بنابراین پیش‌بینی می‌شود در بازار آزاد این دو خودرو با فاصله قیمتی کم معامله شوند.

منبع:کاماپرس

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما