خبر مهم برای اتفاق این سه ارز مهم در بازار/ سرمایه گذاران بدانند!

اقتصاد 100- بیت‌کوین نهایتا به بیش از ۷۰,۰۰۰ دلار رسید و خود را برای رشد بیشتر آماده کرد. این موضوع نشان می‌دهد که فرصت خوبی برای موفقیت در این زمینه وجود دارد، زیرا قیمت به سرعت به ۷۱,۰۰۰ دلار نزدیک‌تر می‌شود و حجم معاملات همچنان بالاست.

خبر مهم برای اتفاق این سه ارز مهم در بازار/ سرمایه گذاران بدانند!

حرکت صعودی بیت‌کوین در نمودار روزانه مقابل دلار آمریکا به سادگی قابل مشاهده است. در حال حاضر بیت‌کوین با قیمت حدود ۷۰,۹۷۷ دلار معامله می‌شود و نشان دهنده یک صعود پایدار است. یک نقطه عطف مهم اخیر اتفاق افتاد که زمانی که قیمت به بالای ۷۰۰۰۰ دلار رسید، نشان‌دهنده علاقه و خوش‌بینی جدیدی بود. این نگرش خوب توسط چندین شاخص فنی مهم تقویت می‌شود.

بیت کوین (BTC) در آستانه رسیدن به 71000 دلار، اتریوم (ETH) فعالیت عجیبی را نشان می دهد، آیا سولانا (SOL) دوباره شماره 1 خواهد شد؟

میانگین‌های متحرک ۵۰ روزه و ۲۰۰ روزه به‌طور ویژه به گونه‌ای تنظیم می‌شوند که نشان‌دهنده حرکت ثابت به سمت بالا است. وقتی میانگین متحرک ۵۰ روزه از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه عبور می‌کند، یک سیگنال سنتی مثبت به نام “صلیب طلایی” شکل می‌گیرد.

تحلیل حجم از این سناریوی خوش بینانه حتی بیشتر تایید می‌کند. افزایش اخیر قیمت همراه با افزایش حجم معاملات، نشان از مشارکت قوی بازار و علاقه به این نقاط قیمتی دارد. برای حفظ روند صعودی فعلی و احتمالاً رسیدن بیت‌کوین به بالای ۷۱۰۰۰ دلار، حمایت حجمی لازم است.

با توجه به وضعیت فعلی اقتصاد جهانی، بیت‌کوین همچنان یک گزینه سرمایه‌گذاری جذاب و مطلوب محسوب می‌شود. ارزش بیت‌کوین به عنوان یک ذخیره ارزشی و محافظت‌کننده در برابر نوسانات ارزهای معمولی، در برابر نگرانی‌های پیوسته در مورد پایداری اقتصادی، هنوز هم بسیار ارزشمند است.

وضعیت عجیب اتریوم

افزایش قیمت به ۳۸۰۰ دلار، غیرمنتظره بود، اما همچنان در اینجا هستیم. اما فعالیت اتریوم بسیار سوالات بوجود آورده است، زیرا قیمت این دارایی در مرحله‌ی تثبیت بسیار طولانی قرار دارد و نمی‌توان به راحتی پیش‌بینی کرد که آیا آن به عنوان برنده خواهد بود یا خیر.

با افزایش شدید به ۳۸۰۰ دلار، قیمت اتریوم در یک محدوده باریک وارد شده است، همانطور که از نمودار روزانه ETH در مقایسه با دلار مشخص است. زمانی که خریداران و فروشندگان به طور مساوی عمل می کنند، بازار معمولاً در وضعیت بی حرکتی قرار دارد، همانند حرکت جانبی که تظاهر می کند.اتریوم تا به حال به صورت مکرر مبلغ ۳۷۵۰ دلار را تست کرده است، بدون اینکه به نقطه پشتیبانی اساسی برسد. برخی از شاخص های فنی فعلی اتریوم وضعیت آن را روشن می کنند. اگر میانگین حرکتی ۵۰ روزه، که نزدیک به میانگین حرکتی ۲۰۰ روزه می شود، از آن عبور کند، ممکن است یک صلیب طلایی یا ادامه احتمالی روند صعودی را نمایان کند. با این حال، تا زمانی که این اتفاق روی ندهد، بازار همچنان در وضعیت محتاطی قرار دارد.

علاوه بر این، حقیقت این که حجم معاملات در حال حاضر در فرآیند ادغام به نسبت کم بوده است، نشان می‌دهد که بخش قابل‌توجهی از بازیکنان بازار ترجیح می‌دهند که منتظر باشند تا روندی مشخص‌تر ظاهر شود.

موقعیت سولانا در بازار بهترین است

مسیر روند سولانا در بازار در چند هفته گذشته مواجهه با چالش‌های زیادی بود، اما تغییرات و تحولات سریعی در حال رخ دادن هستند و ارز دیجیتال بیت کوین به سمت قیمت ۷۰۰۰۰ دلاری حرکت می‌کند. این موضوع باعث شده تا سرمایه‌گذاران احساسات مثبتی را تجربه کنند. با این وجود، احتمالاً سولانا همچنان با مشکلات گذشته‌ای روبه‌رو خواهد شد و عملکرد خوبی نداشته باشد.

سولانا بهبود مداوم و تدریجی خود را نشان می دهد. حمایت کوچکی از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه و ۵۰ روزه به قیمت حال حاضر سولانا حدود ۱۷۲ دلار ارائه می دهد.

با اشاره به آینده روشن توسط شاخص‌های فنی، اکوسیستم اطراف سولانا تصویر متفاوتی را به ما نشان می‌دهد. این منطقه، که پیش از این مکانی برای فعالیت‌های خلاقانه و مبادلات مالی میم (MIM) بود، اکنون فعالیت کمتری نسبت به گذشته دارد.

به محض مشاهده کاهش حجم معاملات، مشخص می‌شود که علاقه به خرید سولانا کاهش یافته است. این امر نگران‌کننده است، زیرا حفظ و پشتیبانی از حرکت‌های قیمتی نیازمند حجم معاملات پایدار است. به نظر می‌رسد که این می‌تواند بزرگترین چالش حال حاضر برای سولانا باشد.

منبع:زومرز
 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما