گران‌ترین تلویزیون‌های اسنوا کدامند+ ویژگی‌ها

تلویزیون 40 میلیونی اسنوا ارزش خرید دارد؟

اقتصاد 100- گران‌ترین تلویزیون‌های اسنوا در بازار کدام است؟ آیا تلویزیون اسنوا ارزش خرید دارد؟ در حال حاضر گران‌ترین تلویزیون اسنوا بیش از 40 میلیون تومان قیمت دارد.

تلویزیون 40 میلیونی اسنوا ارزش خرید دارد؟

به گزارش خبرنگار کسب و کار اقتصاد 100، اسنوا یکی از برندهای تولیدکننده لوازم خانگی است که توانسته طی سال‌های اخیر سهمی از بازار لوازم خانگی و صوتی تصویری داشته باشد.

یکی از تولیدات این برند تلویزیون است که در مدل‌ها و سایزهای مختلف به بازار عرضه می‌شود. در حال حاضر گران‌ترین مدل تلویزیون این برند که اچ دی است و در سایز 75 تولید می‌شود، بیش از 41 میلیون تومان قیمت دارد و به نوعی پرچمدار تلویزیون‌های این برند است.

در این مطلب سه مدل از گران‌ترین تلویزیون‌های اسنوا را بررسی کرده‌ایم.

تلویزیون هوشمند Ultra HD اسنوا سایز 75 اینچ مدل SSD-75SA660U

این تلویزیون اچ دی اسنوا دارای انطباق تصویر 60 هرتز است  و نوع صفحه آن تخت است.

ریموت هوشمند، قابلیت اتصال بلوتوثی ریموت کنترل، پردازنده 4 هسته ای، مجهز به صدای دالبی دیجیتال، حافظه داخلی 8 گیگابایت، مجهز به HDR10 از مشخصات این مدل تلویزیون اسنواست.

این دستگاه همچنین دارای درگاه USB، اتصال بی‌سیم و خروجی هدفون است. قابلیت ضبط برنامه، قابلیت اتصال به دیوار، قابلیت جست‌وجوی کانال خودکار و گیرنده دیجیتال از دیگر مشخصات این تلویزیون است. از نقاط ضعف این تلویزیون می‌توان به عدم امکانات قابلیت صوتی ویژه، سای ووفر اشاره کرد. کیفیت تصویر این تلویزیون هم قابلیت سه بعدی ندارد.

این تلویزیون گارانتی 24 ماهه دارد و قیمت آن در تاریخ 16 آبان 1401، 41 میلیون و 840 هزار تومان است.

تلویزیون هوشمند Ultra HD اسنوا سایز 65 اینچ مدل SSD-65SA620U

تلویزیون مدل SSD-65SA620U با سایز 65 اینچ به بازار عرضه شده است. این تلویزیون هوشمند است و به‌صورت پیش‌فرض از اندروید نسخه 9 بهره می‌برد. تلویزیون SSD-43SA560 از یک نمایشگر با پنل IPS و با کیفیت تصویر 4K بهره می‌برد. این تلویزیون دارای دو درگاه USB است که می‎توان از طریق آن فایل‎های صوتی و تصویری را از طریق فلش و هارد اکسترنال روی تلویزیون اجرا کرد و یا برنامه‎های تلویزیونی را روی آن‎ها ذخیره کرد.

از دیگر امکانات این تلویزیون برخورداری از شبکه بی‌سیم wifi، قابلیت ضبط تصاویر در حافظه خارجی (PVR)، راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها (EPG)، اتصال به گوشی همراه (MHL) و ارتباط بدون سیم DLNA است.

از نقاط ضعف این تلویزیون هم می‌توان به عدم امکانات قابلیت صوتی ویژه، سای ووفر و ورودی تصویر کامپیوتر اشاره کرد.

قیمت این مدل تلویزون اسنو با گارانتی 24 ماهه در بازار در تاریخ 16آبان 1401، 26,510,000 تومان است.

تلویزیون هوشمند Ultra HD اسنوا سایز 55 اینچSSD-55SA620U

این تلویزیون، هوشمند است و به‌صورت پیش‌فرض از اندروید نسخه 9 بهره می‌برد. تلویزیون SSD-43SA560 از یک نمایشگر با پنل IPS و با کیفیت تصویر 4K بهره برده است. این تلویزیون دارای دو درگاه USB است که می‌‎توان از طریق آن‌ها فایل‎‌های صوتی و تصویری را از طریق فلش و هارد اکسترنال روی تلویزیون اجرا کرد یا برنامه‎‌های تلویزیونی را روی آن‎‌ها ذخیره کرد. سیستم صوتی تلویزیون دو کاناله است و توان خروجی کلی آن برابر با 30 وات است.

گیرنده دیجیتال داخلی، شما را از خرید یک دستگاه جداگانه معاف می‌سازد و می‌توانید از شبکه‌های دیجیتالی صداوسیما به‌راحتی استفاده کنید. از دیگر امکانات این تلویزیون می‌توان به برخورداری از شبکه بی‌سیم wifi، قابلیت ضبط تصاویر در حافظه خارجی (PVR)، راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها (EPG)، اتصال به گوشی همراه (MHL) و ارتباط بدون سیم DLNA اشاره کرد.

 این مدل تلویزیون اسنوا فاقد امکاناتی همچون سیستم حرفه‌ای صدا، ساب ووفر، امکان HBBTV است.

قیمت این مدل تلویزیون اسنوا در بازار در تاریخ 16 آبان 1401،  16,050,000  است.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما