واکنش رهبر انقلاب به حمله اسرائیل به ایران/ رژیم صهیونیستی دچار خطای محاسباتی شده باید قدرت ملت ایران به اینها فهمانده شود

رهبر انقلاب با تأکید بر ضرورت بهم خوردن محاسبات غلط رژیم صهیونیستی درباره ایران، گفتند: آنها درباره ایران دچار خطای محاسباتی هستند چرا که ایران و جوانان و ملت ایران را نمی‌شناسند و هنوز نتوانسته‌اند قدرت، توانایی، ابتکار و ارده ملت ایران را درست بفهمند که ما باید این را به آنها بفهمانیم.

واکنش رهبر انقلاب به حمله اسرائیل به ایران/ رژیم صهیونیستی دچار خطای محاسباتی شده باید قدرت ملت ایران به اینها فهمانده شود

به گزارش اقتصاد 100، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار هزاران نفر از خانواده‌های معزز شهیدان امنیت، این شهیدان را جزو برترین شهدای راه حق خواندند و با اشاره به اهمیت زیربنایی امنیت در همه امور جامعه و ابعاد مختلف زندگی مردم، تأکید کردند: فقط یک ایران قوی می‌تواند امنیت و پیشرفت کشور و ملت را تأمین و تضمین کند؛ بنابراین ایران باید روز بروز در همه ابعاد اقتصادی-علمی-سیاسی-دفاعی و مدیریتی قوی‌تر شود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین با اشاره به اقدامات مستمر رژیم خبیث صهیونیستی در ارتکاب وحشیانه‌ترین جنایات جنگی در غزه و لبنان، تشکیل یک «ائتلاف جهانی» علیه این رژیم پلید را خواستار شدند و  با اشاره به حرکت شرورانه دو شب پیش رژیم صهیونیستی افزودند: در خصوص این غلطی که کردند، خودشان با اهداف خاص بزرگ‌نمایی می‌کنند اما کوچک‌انگاری آن و اینکه بگوییم چیزی نبوده و اهمیتی نداشت هم غلط است.
رهبر انقلاب با تأکید بر ضرورت بهم خوردن محاسبات غلط رژیم صهیونیستی درباره ایران، گفتند: آنها درباره ایران دچار خطای محاسباتی هستند چرا که ایران و جوانان و ملت ایران را نمی‌شناسند و هنوز نتوانسته‌اند قدرت، توانایی، ابتکار و ارده ملت ایران را درست بفهمند که ما باید این را به آنها بفهمانیم.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: البته کیفیت کار را باید مسئولان ما به درستی تشخیص و آنچه به صلاح این کشور و ملت است انجام دهند تا آنها بفهمند ملت ایران کیست و جوانان آن چگونه‌اند؟
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: این فکر، انگیزه، آمادگی و رشادتی که در ملت ایران وجود دارد، باید حفظ شود چرا که خود این عناصر، امنیت‌ساز هستند.
ایشان در دیدار امروز با خانواده‌های شهیدان امنیت، حق شهیدان امنیت و خانواده‌های آنان را بر ملت، حقیقتاً توصیف‌ناپذیر برشمردند و افزودند: امنیت زیربنای همه وسائل و راه‌های پیشرفت کشور و ملت است و ارزش حافظان جان برکف امنیت و شهیدان سرافراز این عرصه را در «نیروی انتظامی، بسیج، سپاه، ارتش و مجموعه‌های اطلاعاتی»، باید از اهمیت و ارزش بی‌بدیل امنیت درک کرد.
رهبر انقلاب با استناد به قرآن کریم، امنیت را نعمت عظیم الهی دانستند و با اشاره به حوزه بسیار وسیع فعالیت مدافعان امنیت کشور و جامعه، گفتند: هر جا امنیت و حافظان پرارزش آن نباشند، شرارت شکل می‌گیرد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، شرارت در مرزها، درشهرها، راهزنی، سرقت، قاچاق سلاح، قاچاق مواد مخدر و شایعه‌پراکنی را از جمله نمونه‌های تلاش برای ایجاد ناامنی خواندند و افزودند: هرکسی در مقابل هرکدام از انواع شرارت بایستد، عنوان پرافتخار «پاسدار امنیت» شامل حال او خواهد بود.
رهبر انقلاب در تبیین عنصر اصلی و ضروری تأمین و حفظ امنیت گفتند: برخی در تحلیل و تصوری عجیب، خیال می‌کنند خودداری از تولید ابزارهای حساس‌کننده مستکبران از جمله موشک، می‌تواند برای ایران امنیت بیاورد اما این تفکر و تصور غلط در واقع به ملت و مسئولان می‌گوید کشور را ضعیف نگه دارید تا در امنیت باشید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، قدرت ملی را تنها راه امن بودن ایران خواندند و افزودند: برای ایمن‌سازی کشور و جامعه و پیشرفت ایران باید از همه لحاظ اقتصادی، علمی، دفاعی، سیاسی و مدیریتی و دیگر ابعاد قوی باشیم و هر روز قوی‌تر شویم.
ایشان، مصیبت اشغال ایران در دو جنگ جهانی اول و دوم را با وجود اعلام بیطرفی کشور، ناشی از سوء سیاست‌های زمامداران نالایق یا خائن و وابسته دانستند و افزودند: آنها با روی‌گردانی از ابزارهای واقعی قدرت، ملت و کشور را به حقارتِ ضعف و ناتوانی در تأمین امنیت خود کشاندند.
رهبر انقلاب در تبیین نکته‌ای مهم در باب امنیت، به ضرورت امنیت روانی مردم پرداختند و گفتند: کسانیکه مردم را از جمله در فضای مجازی با برخی مطالب، شایعات یا تحلیل‌ها و تفسیرهای غلط دچار تشویش و اضطراب و ترس و تردید می‌کنند، در تعبیر قرآنی «مُرجِفون» نامیده می‌شوند که پروردگار به پیامبر دستور می‌دهد اگر از این کار دست برنداشتند، آنها را مجازات کن.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اینگونه افراد را دچار تحلیل‌های غلط یا غرض‌ورزی خواندند و خطاب به کسانی که با فضای مجازی ارتباط دارند، تأکید کردند: هرچیزی را که به ذهن انسان می‌رسد نباید در فضای مجازی منتشر کرد، بلکه باید اثر آن را بر روحیه و احساسات و فکر مردم در نظر گرفت.
ایشان با اشاره به تکرار مکرر موضوع فضای مجازی در هفته‌ها و روزهای اخیر، گفتند: کسانیکه می‌خواهند درباره فضای مجازی تصمیم‌سازی یا تصمیم‌گیری کنند، باید توجه داشته باشند که یک خبر یا مطلب غلط چگونه مردم را دچار ترس و تردید می‌کند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: مسئولان کشور همانگونه که درباره امنیت «مرزها و کوچه و خیابان و زندگی مردم» وظایف مهمی دارند، در زمینه حفظ امنیت روانی مردم نیز کاملاً مسئولند.
رهبر انقلاب با اشاره به استفاده بدخواهان کشورها و ملتها از ابزار جنگ نرم در کنار جنگ سخت گفتند: ناایمن کردن فضای روانی جامعه یکی از اجزاء این جنگ نرم است و همه دیده‌اند که چگونه از فضای مجازی هم برای پیشبرد اهدافشان استفاده می‌کنند.
ایشان در پایان این بخش از سخنانشان خطاب به خانواده‌های شهیدان امنیت گفتند: سربلند باشید و به شهیدان خود افتخار کنید چرا که اگر آنان و دیگر حافظان امنیت نبودند، مشکلات زیادی برای کشور و ملت به‌وجود می‌آمد، بنابراین همه مردم نیز باید قدردان این شهیدان و خانواده‌های آنان باشند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بخش دیگری از سخنانشان با اشاره به جنایات فجیع رژیم صهیونیستی در غزه از جمله شهادت ده هزار کودک و بیش از ده هزار زن که مصداق وحشیانه‌ترین جنایات جنگی است، از کوتاهی بزرگ دولتها و مجامع جهانی همچون سازمان ملل در مقابله با اقدامات این رژیم در غزه و لبنان به شدت انتقاد کردند و گفتند: جنگ قواعد و قوانین و حدودی دارد و اینگونه نیست که در جنگها همه حدود زیر پا گذاشته شود اما باند جنایتکار حاکم بر سرزمین‌های اشغالی همه حدود و قواعد را زیر پای خود له کرده است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، ایستادگی دولتها و بخصوص دولتهای اسلامی در مقابل رژیم جنایتکار و تشکیل ائتلافی جهانی علیه این رژیم جلاد را ضروری دانستند و افزودند: ایستادگی به معنی قطع کمک‌های اقتصادی نیست چرا که بدیهی است کمک به رژیم غاصب جزو زشت‌ترین و بزرگ‌ترین گناهان است بلکه ایستادگی یعنی تشکیل یک ائتلاف جهانیِ سیاسی، اقتصادی و در صورت لزوم نظامی در مقابل رژیم خبیثی که وحشیانه‌ترین جنایات جنگی را انجام می‌دهد.

منبع : پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما