آنتی بیوتیک‌سازی ایران

آنتی بیوتیک‌سازی ایران

شرکت آنتی بیوتیک‌سازی ایران (ASICO) متعلق به هولدینگ داروئی TPICo، در سال 1374 در راستای گسترش صنایع زیر بنائی و با هدف تولید مواد اولیه و انواع اشکال دارویی (انسانی) و همچنین مواد حد واسط و حلالهای مورد نیاز در صنایع شیمیایی و دارویی به روش های مختلف شیمیائی، آنزیمی و بیوتکنولوژی در زمینی به مساحت 16 هکتار و سطح زیر بنائی 25000 متر مربع در منطقه ای زیبا در نزدیکی دریای خزر در شهرستان ساری بنا گردیده است.

شرکت در سال 1380با تولید محصولات خانواده پنی سیلین ها شامل پودر 6-APA، آموکسی سیلین و آمپی سیلین به بهره برداری رسید و در ادامه با تولید مواد موثره دارویی خانواده سفالوسپورین ها شامل سفالکسین و سفیکسیم به فعالیت خود ادامه داد.


با گسترش خطوط تولید، ورود به سایر گروههای درمانی نیز از سال 1397 و  با تولید والزارتان برای اولین بار در کشور آغاز شد و در حال حاضر با بهره برداری از خطوط تولید مجزا و تجهیزات متنوع و به روز با ظرفیت های بالا، قابلیت تولید مواد مؤثره دارویی از گروههای درمانی محتلف و در اشکال دارویی متفاوت به شکل پودر، گرانول، پلت و میکرونایز جهت تامین نیاز بازار دارویی و نیز ایجاد ظرفیت های صادراتی وجود دارد.


ASICO در جدیدترین پروژه توسعه ای خود با تغییرات اساسی در زیرساخت های یکی از واحدهای تولیدی بر اساس آخرین الزامات GMP، ظرفیت تولید مواد مؤثره دارویی در حوزه های درمانی مختلف را ارتقاء داده است.
ایجاد زنجیره تولید همزمان مواد حد واسط، مواد اولیه دارویی و محصولات نیمه ساخته موجب افزایش سودآوری و بهره وری بیشتر برای شرکت گردید. 


فعالیت های شرکت در 6 خط تولیدی فعال به شرح ذیل تقسیم می گردد:
1-    خط تولید پنی سیلین ها (محصولات شامل پودر فاین و کمپکت: آموکسی سیلین ، آمپی سیلین، 6APA)
2-    خط تولید سفالوسپورین ها (محصولات شامل پودر فاین و کمپکت: سفالکسین، سفیکسیم)
3-    خط تولید عمومی(محصولات گروههای درمانی مختلف شامل: آزیترومایسین (ماکرولید)، والزارتان (قلبی- عروقی)، کوئیتیاپین فومارات (اعصاب و روان)، آسیکلوویر(آنتی ویروس)، سیتاگلیپتین فسفات(آنتی دیابت) )
4-    خط تولید LVHV (محصولات شامل: تیکاگرلور، لیناگلیپتین)
5-    خط تولید حدواسطهای شیمیایی( محصولات شامل: Mica Ester، 7-AVCA، MBT، MBTS و ... )
6-    خط تولید و بازیافت حلال با ظرفیت 20 تن در سال ، از واحدهای کم نظیر در صنایع شیمیایی و دارویی است که جهت بازیافت و تولید حلال ها کاربرد دارد. تولید حلال دی متوکسی متان از محصولات اصلی این واحد می باشد.
  ASICO به عنوان شرکتی با محصولات دانش بنیان و با نگرشی آگاهانه و در راستای اهداف بلندمدت خود با جذب و استخدام نیروهای مجرب، متعهد و مسئول دارای کادر علمی متشکل از شیمی دان ها و مهندسین شیمی متخصص و متعهد و سایر رشته های مهندسی و علوم پایه بوده که نوآوری را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند. 


شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران الزاماتGMP و قوانین WHO را در ساخت محصولات تولیدی خود مورد توجه قرار داده و استانداردهای کیفی مورد نظر سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را رعایت می¬نماید و کلیه محصولات این شرکت مطابق با آخرین فارماکوپه-های معتبر جهانی تولید می گردد. واحد تضمین کیفیت، بر تمامی فرآیندها و مراحل تولید نظارت و کنترل کامل دارد.
آنتی بیوتیک سازی ایران جزو سه شرکت بزرگ تولید کننده مواد موثره دارویی در کشور و خاورمیانه می باشد و قابلیت تامین بیش از 60%مواد اولیه آنتی بیوتیک های بتالاکتام خوراکی کشور از جمله افتخارات این شرکت می باشد.
شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران با بیش از دو دهه سابقه درخشان در صنعت دارویی کشور بر آن است که با کمک به ارتقاء سطح سلامت جامعه و توسعه محصولات جدید و نوآورانه به افزایش سرمایه های دانشی و نیز ایفای مسئولیت های زیست محیطی و تامین رضایت تمامی ذینفعان خود اهتمام ورزد. 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما