نتایج جستجو :

  • یارانه برخی از خانوار در مهرماه قطع خواهد شد

    اقتصاد 100- علیرضا محمدی رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان از اعمال سومین مرحله به‌روز رسانی اطلاعات اقتصادی خانوار‌ها در مهرماه خبر داد و اظهار داشت: پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان با دریافت و پایش داده‌های اقتصادی جدید خانوار‌ها از سوی دستگاه‌های مختلف، براساس شاخص‌ها و متغیر‌های اقتصادی و رفاهی میزان وسع خانوار‌ها را دریافت و به‌روزرسانی …

  • تصمیم دولت برای حذف سه دهک با دهک‌بندی جدید

    اقتصاد 100- رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان خبر داده است. محمدی گفته است که اواخر شهریور یا مهرماه امسال، وزارت رفاه، سومین مرحله به روز رسانی اطلاعات اقتصادی خانوارها برای وسع سنجی، رتبه بندی و دهک بندی خانوارها را انجام خواهد داد.

  • دستور جدیدی که وزیر پزشکیان صادر کرد

    اقتصاد 100- وزیر کار ممنوعیت عزل و نصب در شرکت‌های تحت پوشش صندوق های بازنشستگی را خواستار شد.

  • گران‌فروشی سرویس مدارس را گزارش کنید
  • قیمت لوازم التحریر‌ هم نجومی شد /لوازم التحریر لاکچری، چالشی برای خانواده‌ها

    اقتصاد ۱۰۰- با نزدیک شدن به ماه مهر و شروع سال تحصیلی جدید، بازار لوازم التحریر هم رونق خاصی گرفته است. در فروشگاه‌های لوازم التحریر از معمولی‌ترین تا لوکس‌ترین نوشت‌افزارها به فروش گذاشته شده و خانواده‌ها می‌توانند با توجه به بودجه خود خرید دانش‌آموزان را انجام دهند.

  • طرح جدید دولت درباره سهمیه‌بندی سوخت +جزییات

    کرامت ویس‌کرمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه سازوکار تخصیص سهمیه گازوئیل به ناوگان دیزلی درون‌ و برون‌شهری مشخص است، افزود:

  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تسریع می شود

    اقتصاد 100- عباس گودرزی ادامه داد: انتظار مجلس شورای اسلامی از دولت این است که در اجرای این مصوبه تسریع کند تا بیش از این بازنشستگان ما در انتظار تحقق مصوبه قانونی و دارای منابع مالی پایدار مجلس نباشند.

  • بازنشستگان تامین اجتماعی مشمول افزایش حقوق می‌شوند؟

    اقتصاد 100- دبیر کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کشور پرداخت یک میلیون تومان بابت متناسب سازی حقوق به بازنشستگان تأمین اجتماعی را موضوع دوم مطرح شده با دکتر عزیزی اعلام کرده و گفت: بیش از ۲۰ روز از پرداخت این مبلغ به بازنشستگان کشوری و لشکری می‌گذرد و قرار بود تا این مبلغ به بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز پرداخت شود.

  • خبر خوش وزیر ‌کار / حقوق بازنشستگان از چه زمانی افزایش پیدا می‌کند؟

    اقتصاد 100- در روزهای اخیر، «احمد میدری» وزیر کار با اعلام اینکه قانون متناسب سازی ۱۳۰ هزار میلیارد تومان منبع نیاز دارد، گفت تا چند هفته دیگر شیوه نامه دقیق قانون متناسب سازی مستمری بازنشستگان نهایی می‌شود.

  • شارژ 4 میلیونی حساب یارانه معیشتی این خانوار

    اقتصاد 100- دی‌ماه سال ۱۴۰۲ بود که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رونمایی طرح ملی ارائه سبد غذایی رایگان به مادران دارای فرزند زیر ۲ سال دارای دهک یک درآمدی خبر داد، طرحی که درست چند ماه پس از اجرای آن به یکی از موفق‌ترین طرح‌های دولت‌ها در چند دهه اخیر تبدیل شد.