شاسی بلند اقتصادی ژاپنی با قیمت باورنکردنی؛ فقط ۷۵۵ میلیون!
اقتصاد ۱۰۰- بررسی قیمت سوزوکی گراند ویتارا در فروردین ۱۴۰۴؛ شاسیبلند ژاپنی محبوب با کارکردهای مختلف و قیمتهایی از ۹۵۰ میلیون تا ۱.۳ میلیارد تومان در بازار ایران معامله میشود.

سوزوکی گراند ویتارا یکی از شاسی بلندهای خوش قیمت ژاپنی موجود در بازار ایران است که در مدلهای منتاژِ و وارداتی به بازار عرضه شده است. در ادامه با بررسی لیست قیمت سوزوکی گراند ویتارا در فروردین ۱۴۰۴ با ما همراه باشید.
براساس آگهیهای سوزوکی گراند ویتارا کارکرده در سایتهای فروش خودرو ، سوزوکی گراند ویتارا (وارداتی) دندهای مدل ۲۰۰۶ دور رنگ با ۴۸۰ هزار کیلومتر کارکرد با قیمت ۹۵۰ میلیون تومان به فروش میرسد و سوزوکی گراند ویتارا (مونتاژ) اتوماتیک مدل ۱۳۸۹ کاپوت رنگ با ۲۳۰ هزار کیلومتر کارکرد به قیمت ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان آگهی شده است.
در میان آگهیها سوزوکی گراند ویتارا (مونتاژ) اتوماتیک مدل ۱۳۸۹ یک لکه رنگ با ۲۸۰ هزار کیلومتر کارکرد به چشم میخورد که با قیمتی حوالی ۱ میلیارد ۲۰۰ میلیون تومان معامله میشود. همچنین شخصی سوزوکی گراند ویتارا (مونتاژ) اتوماتیک مدل ۱۳۹۱ دور رنگ با ۱۶۸ هزار کیلومتر کارکرد را به قیمت ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آگهی کرده است. جدول زیر را جهت استعلام قیمت سوزوکی گراند ویتارا کارکرده در فروردین ۱۴۰۴ بخوانید.
قیمت ویتارا کارکرده - فروردین ۱۴۰۴ |
||||
برند | مدل (سال) | رنگ/وضعیت بدنه | کارکرد(کیلومتر) | قیمت(تومان) |
سوزوکی گراند ویتارا (وارداتی) دنده ای | ۲۰۰۶ | نقره ای/دور رنگ | ۴۸۰,۰۰۰ | ۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
سوزوکی گراند ویتارا (مونتاژ) اتوماتیک | ۱۳۸۹ | سفید/کاپوت رنگ | ۲۳۰,۰۰۰ | ۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
سوزوکی گراند ویتارا (مونتاژ) اتوماتیک | ۱۳۹۱ | مشکی/دور رنگ | ۱۶۸,۰۰۰ | ۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
سوزوکی گراند ویتارا (مونتاژ) اتوماتیک | ۱۳۹۴ | سفید/بدون رنگ | ۱۸۶,۰۰۰ | ۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
سوزوکی گراند ویتارا (مونتاژ) اتوماتیک | ۱۳۸۹ | سفید/یک لکه رنگ | ۲۸۰,۰۰۰ | ۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
سوزوکی گراند ویتارا (مونتاژ) اتوماتیک | ۱۳۸۶ | سفید/بدون رنگ | کارکرده | ۷۵۵,۰۰۰,۰۰۰ |
مشخصات فنی سوزوکی گرند ویتارا
نمونههای اولیه عمدتا به پیشرانه ۲.۰ لیتری و جعبهدنده دستی یا اتوماتیک مجهز بودند و در تجهیزات، تفاوتی با یکدیگر نداشتند. پس از موفقیت نسبی در بازار فروش، ایران خودرو در سال ۱۳۸۹ تولید مدل ۲.۰ لیتری آنرا بهعلت توان کم و مشخصات دینامیکی ضعیف متوقف و در عوض، تولید مدل ۲.۴ لیتریاش را آغاز کرد. نسخههای مونتاژی در دو تیپ با نامها کلاس ۵ (نیمه فول) و کلاس ۸ (فول) تحویل میشد و امکاناتی نظیر کروز کنترل، ایربگهای جانبی و پردهای، مانیتور جلو و عقب، دوربین به همراه نویگیشن، دیویدی پلیر، هندزفری، استارت دکمهای، گرمکن صندلیهای جلو و آینههای راهنمادار تنها برای کلاس ۸ آن استاندارد بودند.
منبع: اقتصاد انلاین