رواج پیش‌فروش متری مسکن در تهران

اقتصاد 100- داود بیگی‌نژاد، نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران، از رواج نوع جدیدی از پیش‌فروش مسکن به‌نام پیش‌فروش متری در تهران خبر داد. این روش به‌ویژه در منطقه ۲۲ تهران مورد توجه قرار گرفته و توسط برخی شرکت‌ها و سازمان‌ها اجرایی شده است.

رواج پیش‌فروش متری مسکن در تهران

بیگی‌نژاد، نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران، با اشاره به افزایش تمایل مردم به سرمایه‌گذاری در بازار مسکن، توضیح داد که در شرایطی که خرید یک واحد مسکونی با متراژ متوسط یا کوچک برای بسیاری ممکن نیست، پیش‌فروش متری مسکن به‌عنوان یک گزینه محبوب مطرح شده است و از نظر قانونی نیز هیچ منعی ندارد.

او افزود: از سال گذشته، با راه‌اندازی درگاه ملی مجوزها، هیچ صنفی نمی‌تواند بدون پروانه فعالیت کند و تمامی مجوزهای مشاوران املاک از طریق این درگاه صادر می‌شود. در صورت بروز تخلف، اقدامات قانونی لازم انجام خواهد شد.

در مورد فعالیت مشاوران املاک مجاز و غیرمجاز، بیگی‌نژاد اشاره کرد که آمارها نشان می‌دهد بین ۲۵۰۰ تا ۲۷۰۰ واحد غیرمجاز فعال هستند، در حالی که برخی مقامات رقم مشاوران غیرمجاز را به ۵۰۰۰ مورد در ۲۰ منطقه تهران می‌رسانند. در حال حاضر، ۱۲ هزار مشاور املاک مجاز در ۲۰ منطقه تهران مشغول به کار هستند، و مناطق ۲۲، ۵، ۲، ۳ و ۴ بالاترین تعداد مشاوران غیرمجاز را دارند.

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

موافق افزایش کف «معافیت مالیاتی» به جای افزایش درصد حقوق هستید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما