خطرات سکوت مردان/ جدی بگیرید!

مردان گاهی احتیاج دارند که روی مسائل مورد علاقه خود در سکوت تامل کنند و خانم ها باید اجازه این کار را به همسر خود بدهند.

خطرات سکوت مردان/ جدی بگیرید!

نشانه سکوت مرد چیست ؟

برخی از مردان بسیار پر حرف هستند بسیاری از آنها نیز تمایل دارند نسبت به زنان کمتر حرف بزنند، مخصوصاً وقتی صحبت از مسائل عاطفی باشد. سکوت یک مرد ممکن است زن را تا حدی ناامید و عصبانی کند.

مردان می توانند از هواپیما بیرون بپرند، با کروکودیل ها کشتی بگیرند و با سرعت های شگفت انگیز بدون هیچ نشانه ای از ترس رانندگی کنند. اما در مورد به اشتراک گذاشتن احساسات برای تعدادی از مردان موضوع متفاوت است. از دیدگاه یک مرد، به اشتراک گذاشتن برخی احساسات ممکن است به او احساس آسیب پذیری ناخواسته ای بدهد.
در مورد سکوت ناگهانی مرد خود چه باید کرد؟  با آگاهی از نحوه پردازش اطلاعات توسط مردان و چالشی که آنها با به اشتراک گذاشتن احساسات دارند، زنان می توانند از طریق درک، صبر بیشتری به خرج دهند.

برخی از راه‌های اساسی که از طریق آنها یک زن می‌تواند بفهمد که پشت این سکوت مرد چه چیزی نهفته است:

از او بپرسید که چه فکری می کند و چه احساسی دارد.

به او زمان بدهید تا با سرعت خودش موضوع را با شما به اشتراک بگذارد.

به او بفهمانید که احساساتش چقدر برای شما مهم هستند.

با در میان گذاشتن احساسات خود با او ادامه دهید تا او را تشویق به انجام همین کار کنید.

نشانه سکوت مرد

یک مرد می تواند درک سکوت خود را برای یک زن آسان تر کند، این کار را می تواند با آگاه کردن او از آنچه در روحش می گذرد انجام دهد.

در اینجا برخی از رایج ترین دلایلی که باعث می شود مردان سکوت را به حرف زدن ترجیح می دهند، آورده شده است:

او اطلاعات را متفاوت پردازش می کندو ممکن است چیزهایی را از طریق ارتباط کلامی پردازش کند، در حالی که او چیزهایی را در سکوت خود پردازش کند. این به این معنی است که برای حل مسائل ذهنی و عاطفی، زنان ممکن است ترجیح دهند در مورد آن صحبت کنند، در حالی که مردان ممکن است ترجیح دهند در مورد آن فکر کنند و آن را به تنهایی حل کنند. این چیزهایی که او می‌خواهد حل و فصل کند می‌تواند از برنامه‌ریزی لوازم مورد نیاز برای تعمیر سقف گرفته تا اینکه چگونه می‌تواند زن خود را که راضی نیست راضی نگه دارد.

به اشتراک گذاشتن احساسات سخت است«زنان اغلب نمی‌دانند که ابراز احساسات برای مردان چقدر سخت است. برای یک زن بسیار مهم است که تا زمانی که متوجه نشود که او چه احساسی دارد، به هیچ نتیجه محکمی در مورد انگیزه مرد از آنچه می گوید نرسد.

مردان در مورد عواطف و احساسات صحبت نمی کنند. مرد احساس می کند که نمی تواند حرفش را به کرسی بنشاند یا ممکن است شنیده نشود. ممکن است احساس کنیم واژگان کمتری داریم، یا ممکن است بحث را از دست بدهیم.

ممکن است عصبانی شویم و کاری را انجام دهیم که نباید انجام دهیم. اکثر مردان می خواهند با زنان محترمانه رفتار کنند و سکوت به ما کمک می کند تا رفتار خود را حفظ کنیم.

علت سکوت مردان

اگر بحث قدیمی باشد و مرد نتواند راه جدیدی برای صحبت در مورد آن پیدا کند، در سکوت عقب نشینی می کند.

مردان چندین کانال دارند که از طریق آنها ارتباط برقرار می کنند:

1. کانال شغلی، زیرا بسیاری از ارزش درک شده مرد به کار مرتبط است.

2. کانال ارتباط

3. کانال اختصاص داده شده به رابطه جنسی.

4. برای ورزش، اخبار و غذا.

5. کانال برای خانواده و دوستان.

گاهی اوقات وقتی شما می خواهید صحبت کنید اما او این کار را نمی کند، ممکن است به این معنی باشد که او در آن زمان در موقعیتی که شما در آن هستید نیست. در برخی موارد، او فقط چیزهایی را در ذهن خود حل می کند. ممکن است به شما مربوط نباشد! اجبار کردن مکالمه چندان مثمر ثمر نخواهد بود و ممکن است از آن رنجیده شود.

علت اصلی سکوت مرد

دلیل دیگری که برخی از مردان افکار و احساسات خود را آشکار نمی کنند ممکن است ناشی از احساس آسیب پذیری باشد. این مردان روابط را به عنوان یک جنگ قدرت می بینند و می ترسند که همسرشان از او برتر باشد. توصیه من برای برخورد با این نوع این است که با احتیاط برخورد کنید.

منبع: دلگرم

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما