قیمت خودرو لوکس اکستریم VX مشخص شد (تیر 1403)

اقتصاد 100- شرکت مدیران خودرو امروز چهارشنبه قیمت نهایی خودرو لوکس اکستریم وی ایکس را برای عرضه در بازار ایران مشخص کرد.

قیمت خودرو لوکس اکستریم VX مشخص شد (تیر 1403)

اکستریم VX یا اکسید VX یک کراس اور بزرگ از برند جدید و لوکس مدیران خودرو است که به بازار ایران عرضه خواهد شد. پارت اول از این شاسی‌بلند پریمیوم به صورت تماما وارداتی است.

اکستریم در واقع برندی است که محصولات اکسید چین (از زیر مجموعه های چری) را وارد ایران می کند. اکستریم VX (اکسید VX) نیز جزو اولین محصولات وارداتی این برند به ایران خواهد بود که یک کراس اور دو دیفرانسیل و لوکس بر مبنای فونیکس تیگو 8 پرومکس است.

شرکت مدیران خودرو امروز چهارشنبه 20 تیرماه 1403، قیمت نهایی این محصول را 3.970.000.000 تومان اعلام کرد.

اکستریم VX

مشخصات فنی اکستریم VX

اکستریم VX از یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری توربو با سیستم سوخت رسانی GDi استفاده می کند که با کد SQRF4J20C شناخته می شود و مشترک با تیگو 8 پرومکس است. این موتور توانایی تولید 257 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور را دارد و قوای تولیدی خود را از طریق یک گیربکس 8 دنده اتوماتیک AT و سیستم انتقال قدرت AWD به هر چهار چرخ خودرو منتقل می کند.

اکستریم VX در محور جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و ترمز های دیسکی خنک شونده و در محور عقب از سیستم تعلیق مولتی لینک و ترمز های دیسکی استفاده می کند. این خودرو 1920 کیلوگرم وزن دارد و میانگین مصرف سوخت آن نیز 8.9 لیتر در هر 100 کیلومتر پیمایش سیکل ترکیبی است.

منبع:ایران جیب

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما