با یک میلیون تومان می توان چه هدایای دخترانه ای خرید ؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: برای مواقعی که بودجه کمی در اختیار داریم ممکن است از خرید هدیه مناسب ناامید شویم.

با یک میلیون تومان می توان چه هدایای دخترانه ای خرید ؟

اما ما در اینجا لیستی از بهترین هدایای با یک میلیون هزینه را معرفی می کنیم تا کادوی مناسبی خریداری کنید. برخی از هدایایی که با یک میلیون تومان و حتی کمتر از آن می توان خرید عبارت است از:

سرویس بدلیجات سوارسکی

یکی از هدایایی که هر خانمی را شیفته می­کند، سرویس بدلیجات سوارسکی است. این سرویس­ها به صورت نیم ست­های زنانه در طرح­ها و رنگ­های مختلف وجود دارند. اگر قصد خرید هدیه تا یک میلیون تومان را دارید، این سرویس­ها یکی از بهترین گزینه­هاست. 

گردنبند ونکلیف

طرح ونکلیف، یک طرح زیبا و دلنشین است. گردنبند ونکلیف می­تواند هدیه­ای مقرون به صرفه اما جذاب به عنوان هدیه باشد. از این رو اگر به دنبال هدیه تا یک میلیون تومان برای همسر، مادر یا دوستان خود هستید، می­توانید گردنبند ونکلیف را در طرح­های مختلف حتی با قیمت های ارزان تر از یک میلیون تومان هم تهیه کنید.

دستبند خاص ظریف ژوپینگ

دستبند هدیه­ای است که باب طبع هر خانمی است. یک طرح پرطرفدار، دستبند خاص و ظریف ژوپینگ است.  این دستبندهای خاص می­توانند به عنوان یک هدیه تا یک میلیون تومان انتخاب شوند. طرح­ها و نقش­های مختلف دستبند برند ژوپینگ از جمله طرح قلب، کارتیه، گل، نگین دار، پروانه و غیره را می­توانید با قیمت­های بسیار مناسبی خریداری کنید.

گوشواره ظریف

گوشواره­های ظریف، با طرح مینیمال، طرفداران خاص خود را دارد. این مدل گوشواره­ها با وجود ظاهر ظریف و کوچک، زیبایی خاصی به چهره می­بخشند. همچنین به­عنوان یک هدیه تا یک میلیون تومان، یکی از بهترین گزینه­ ها گوشواره­های فانتزی موجود در فروشگاه زودیکا هستند که در طرح­ها و رنگ­های بی شمار عرضه می­ شوند.

نیم ست بدلیجات

یک هدیه ای که هر خانمی آن را می پسندد، نیم ست است. نیم ست­های بدلیجات تنوع گسترده­ای در طرح و رنگ دارند. شاید بهترین هدیه تا یک میلیون تومان، برای یک خانم به مناسبت تولد یا دیگر مناسبت­های آشنایی، نیم ست باشد. در صورتی که یک نیم ست خاص و شیک مد نظر شماست، می­توانید انواع مختلف آن را در فروشگاه زودیکا بیابید. نیم ست­های زنانه تنوع قیمتی دارند و از برندهای با کیفیتی همچون ژوپینگ و وای اس ایکس هستند. قیمت­ آن­ها متفاوت است اما می توان نیم ست های یک میلیون تومانی جذاب در بین آن ها نیز پیدا کرد.

زنجیرهای ساده

یک هدیه ساده، چه با مناسبت و چه بی مناسبت، می­تواند زنجیر ساده­ای باشد که علیرغم سادگی، ظاهر زیبا و جذابی را به صاحب آن می­دهد. از میان انواع زنجیرهای ساده، برند ژوپینگ پرطرفدار است .

سرویس کامل بدلیجات

با اینکه ممکن است سرویس کامل یک هدیه گران قیمت به نظر برسد، اما می­توان به عنوان یک هدیه تا یک میلیون، انواع سرویس­های کامل را تهیه نمود. سرویس کامل بدلیجات شامل گردنبند، دستبند، گوشواره و حتی انگشتر است. چنین هدیه کاملی می­تواند همسر یا دوست شما را مجذوب کند. همچنین این هدیه انتخاب مناسبی برای مناسبت­هایی همچون تولد، سالگردها و حتی عیدی است.

اکسسوری لباس

اکسسوری لباس یک هدیه کوچک اما به یادماندنی است که با وجود مینیمال بودن، ممکن است تغییر به سزایی در ظاهر لباس فراهم آورد. انواع اکسسوری­های لباس که می­توانند هدیه تا یک میلیون تومان محسوب شوند، عبارت اند از: انواع سنجاق سینه، کمربند، دستکش و ساق دست،کلاه و هدبند، شال و غیره. همه­ این اکسسوری ­ها می­توانند کادویی جذاب و به یادماندنی برای یک خانم باشند. 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما