با 700 میلیون پژو پارس بدون رنگ بخرید + جدول قیمت اسفند ۱۴۰۳
اقتصاد 100- قیمت روز پژو پارس کارکرده در اسفند ۱۴۰۳ اعلام شد؛ از پژو پارس LX مدل ۱۴۰۰ بدون رنگ با قیمت ۷۶۰ میلیون تومان تا مدلهای ارزانتر مانند پژو پارس دوگانهسوز ۱۳۸۹ با قیمت ۳۹۵ میلیون تومان، گزینههای متنوعی در بازار موجود است. جزئیات کامل قیمتها را در جدول خبر ببینید.

جدول قیمت پژو پارس کارکرده در اسفند ۱۴۰۳ منتشر شده است. بر اساس بررسیهای انجام شده در سایتهای معتبر آگهی خودرو، پژو پارس LX مدل ۱۴۰۰ بدون رنگ و با کارکرد ۴۴ هزار کیلومتر به قیمت ۷۶۰ میلیون تومان رسیده و همچنین پژو پارس XU7P مدل ۱۴۰۱ بدون رنگ با ۳۰ هزار کیلومتر کارکرد، به بهای ۷۳۰ میلیون تومان آگهی شده است.
همچنین پژو پارس ELX-TU5 مدل ۱۴۰۱ با دو لکه رنگ و کارکرد ۶۹ هزار کیلومتر، حدود ۷۰۰ میلیون تومان قیمتگذاری شده است. در آگهی دیگری، فروشندهای پژو پارس XU7 مدل ۱۳۹۹ با یک لکه رنگ و کارکرد ۹۸ هزار کیلومتر را با قیمتی حدود ۵۹۰ میلیون تومان عرضه کرده است. مدل دیگری از پژو پارس دوگانهسوز مدل ۱۳۸۹ بدون رنگ و با کارکرد ۲۱۴ هزار کیلومتر به قیمت حدود ۳۹۵ میلیون تومان ارائه شده است.
قیمت پژو پارس کارکرده - اسفند ۱۴۰۳
برند | مدل (سال) | رنگ/وضعیت بدنه | کارکرد(کیلومتر) | قیمت(تومان) |
پژو پارس LX | ۱۴۰۰ | خاکستری/بدون رنگ | ۴۴,۰۰۰ | ۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰ |
پژو پارس XU۷P | ۱۴۰۱ | سفید/بدون رنگ | ۳۰,۰۰۰ | ۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰ |
پژو پارس ELX-XU۷P | ۱۴۰۱ | خاکستری/بدون رنگ | ۶۰,۰۰۰ | ۷۱۲,۰۰۰,۰۰۰ |
پژو پارس ELX-TU۵ | ۱۴۰۱ | سفید/دو لکه رنگ | ۶۹,۲۸۱ | ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
پژو پارس دوگانه سوز | ۱۳۸۹ | مشکی/بدون رنگ | ۲۱۴,۰۰۰ | ۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰ |
پژو پارس XU۷P | ۱۴۰۱ | سفید/بدون رنگ | ۶۶,۰۰۰ | ۶۵۵,۰۰۰,۰۰۰ |
پژو پارس XU۷ | ۱۳۹۹ | سفید/یک لکه رنگ | ۹۸,۰۰۰ | ۵۹۰,۰۰۰,۰۰۰ |
تفاوت های فنی پژو پارس XU۷P با XU۷
در بخش فنی، پژو پارس XU۷P با سایر مدلها تفاوتهای چشمگیری دارد. پیش از این، مدلهای پیشین به پیشرانه XU۷ مجهز بودند که مشکلاتی نظیر شتاب کم و مصرف سوخت بالا داشتند. اما کارشناسان ایران خودرو با انجام بهینهسازیهایی، پیشرانه XU۷P را معرفی کردند. این پیشرانه از نوع ۴ سیلندر ۱.۸ لیتری است و ۸ سوپاپ دارد.
پیشرانه XU۷P که با پسوند "پلاس" نیز شناخته میشود، توان تولید ۹۷ اسب بخار قدرت و ۱۴۶ نیوتن متر گشتاور را دارد. توان این پیشرانه با گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخهای جلو منتقل میشود. این تغییرات ضمن بهبود مصرف سوخت ترکیبی به حدود ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر، شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر تقریبا در ۱۲ ثانیه را فراهم میآورد، هرچند در عمل ممکن است با تغییراتی مواجه شود.