گروه سرمایه­‌گذاری تدبیر

گروه سرمایه­‌گذاری تدبیر

شرکت گروه سرمایه­‌گذاری تدبیر (سهامی خاص) در سال 1377 به عنوان یک شرکت سرمایه­‌گذاری و با هدف مدیریت سبد متنوعی از سهام شرکت­های موجود در بورس اوراق بهادار تأسیس و در سال 1391 نزد سازمان بورس اوراق بهادار به ثبت رسیده است. همچنین این شرکت در سال 1398 به عنوان یک هلدینگ مالی نزد سازمان بورس پذیرفته شد و با توجه به ظرفیت عملیاتی موجود، برنامه پذیرش و عرضه سهام گروه سرمایه گذاری تدبیر در بازار دوم فرابورس اوراق بهادار تهران در سال 1399 اجرایی گردید.

این شرکت در طول سال­های فعالیت خود، همواره به عنوان یک شرکت پیشرو و خلاق در بازار سرمایه‌ی کشور نقش آفرینی کرده است. در حال حاضر بیشترین وزن سبد سرمایه­‌گذاری شرکت به سرمایه­‌گذاری در نهادهای مالی شامل خدمات مالی، بانک، بیمه، لیزینگ، کارگزاری بورس اوراق بهادار ، سبدگردان و تأمین سرمایه اختصاص یافته است.

در چارچوب تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، این شرکت با اولویت عدم ماندگاری، قرار گرفتن در بین پنج هلدینگ مالی برتر کشور، افزایش مستمر منافع ذینفعان از طریق بهینه سازی سبد کسب و کار و ارائه خدمات متنوع مالی و تبدیل شدن به مرکز تأمین مالی به منظور ارائه خدمات به شرکت‌ها و پروژه‌های زیر مجموعه گروه توسعه اقتصادی تدبیر را در دستور کار خود قرار داده است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما