ناهار به سبک مراکشی ها/ وقتی ادویه راس الحانوت شما را به سفر ماجراجویانه می برد

اقتصاد 100-مراکش، کشور رمز و رازها، لیستی بلند بالا از غذاهای خوش طعم و پر ادویه دارد که در هیچ جای جهان پیدا نمی شود.

ناهار به سبک مراکشی ها/  وقتی ادویه راس الحانوت شما را به سفر ماجراجویانه می برد

به گزارش گروه گردشگری اقتصاد 100، این کشور که معماری به سبک شرقی دارد اما مردمش به زبان فرانسه صحبت می کنند افسانه ها و رازهای زیادی را در خود جای داده است. تمام گردشگرانی که به مراکش سفر کرده اند معتقدند با ورود به این کشور انگار وارد داستان های قدیمی شده اند که سحر و جادو در آن نقش اساسی دارد.

مرموز بودن فقط به ظاهر شهر ختم نمی شود و غذاهای این کشور هم هر کدام داستانی با خود به همراه دارند. بازی با ادویه ها در کنار سبزیجات مختلف و گوشت، هر بشقاب غذا را به یک سفر ماجراجویانه تبدیل می کند. شما با خوردن هر لقمه از غذاهای مراکشی احساس می کنید که یک قدم در سرزمین خیال پیش می روید.

طاچین یکی از معروفترین غذاهای مراکشی است که با گوشت قرمز و به تهیه می شود. در این غذا علاوه بر گوشت و به از پیاز، ساقه کرفس، سیر، گوجه، نخود سبز، پودر زیره، جعفری، فلفل، نمک و همچنین ادویه مخصوص مراکش به نام راس الحانوت استفاده می شود.

اگر دوست دارید ناهار را به سبک مراکشی ها بخورید باید گوشت را با پیاز خوب بپزید. پیازداغ درست کنید و کرفس و سیر را هم همراه با پیاز تفت بدهید. گوشت پخته شده را به این ترکیب اضافه کنید، گوجه ها و نخود سبز پخته شده را هم بریزید و هم بزنید. در آخر نمک و ادویه ها را اضافه کنید. بعد از ۲ ساعت پخت آرام و جا افتادن، غذا آماده است. در مراکش این غذا را در ظرف های سفالی مخصوص سرو می کنند و همراه با نان یا برنج می خورند.

اگر دوست دارید خودتان ادویه راس الحانوت مراکشی را آماده کنید می توانید پودر زیره، پودر زنجبیل، نمک، فلفل سیاه، پودر دارچین، پودر فلفل قرمز  و میخک سائیده شده را با هم مخلوط کنید. عطر این ادویه آنقدر دلچسب است که ممکن است وسوسه شوید برای تهیه غذاهای دیگر هم از آن استفاده کنید.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما