اختصاصی اقتصاد100/عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تشریح کرد

قیمت کپسول گاز در کدام مناطق میلیونی شد؟! / به داد مردم برسید

اقتصاد100-عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به مشکلات تامین سیلندر گاز در شهرهای مرزی گفت:در منطقه بلوچستان مردم مجبورهستند کپسول های گاز که قیمتی بین 11 تا 20 هزار تومان دارد را 250 تا 300 هزار تومان خریداری کنند.

قیمت کپسول گاز در کدام مناطق میلیونی شد؟! / به داد مردم برسید

عبدالناصر درخشان نماینده مردم ایرانشهر، سرباز با انتقاد از شرایط موجود گاز رسانی در مناطق مرزی کشور افزود:‌خوشبختانه دولت با افزایش قیمت گاز مایع موافقت نکرد وگرنه کپسول 300 هزار تومانی،تازه اگر پیدا می شد، باید قیمت یک میلیون تومان داشت.

وی در ادامه تصریح کرد:شهرستان ایرانشهر مرکز بلوچستان است و حتی گاز رسانی شهری دارد و چندین سیلندر پرکنی  نیز موجود است اما مشکلات همچنان وجود دارد و هزینه های 300 هزار تومانی برای تامین یک سیلندر گاز برابر با هزینه گاز خانه آپارتمانی یک شهروند تهرانی طی 3 سال است.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز با اشاره به مظلومیت مردم مناطق مرز نشین در مورد اقدامات مسئولین این بخش گفت:صحبتی که مسئولین منطقه از جمله فرمانداران دارند مشکل حمل و نقل تانکرهای گاز رسانی و بحث قاچاق است. مسئولین دایما قول هایی      می دهند و می گویند در حال پیگری و انجام هستند، این وعده ها گوش فلک را هم کر کرده اما هنوز مردم به شدت مشکل دارند.

وی با بیان اینکه نباید گرانی گاز مایع اتفاق بیافتد تاکید کرد:‌اگر گرانی گاز اتفاق بیافتد ما باید یک سیلندرگاز را یک میلیون تومان خریداری کنیم.الان که کپسول گاز با نرخ قبلی است قیمت ها بالا است چه برسد به اینکه بخواهد گران شود.

درخشان گفت: نگران سرمای شدید در فصل زمستان هستیم ، اگر زمستان سردی داشته باشیم مردم منطقه چه خواهند کرد، لذا از الان از وزیر محترم نفت و ریاست شرکت گاز می خواهیم تدبیر مدبرانه در این بخش داشته باشند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما