اختصاصی اقتصاد 100 / کامران ندری پاسخ داد:

صدای اعتراض استاد دانشگاه امام صادق هم بلند شد / دلیل شکاف مردم و مسئولین چیست؟

اقتصاد 100 - یک کارشناس اقتصادی گفت: برداشت مردم از وضعیت اقتصادی با برداشت و تفسیر مقامات دولت از شرایط تفاوتی جدی دارد.

صدای اعتراض استاد دانشگاه امام صادق هم بلند شد /  دلیل شکاف مردم و مسئولین چیست؟

کامران ندری در گفتگو با اقتصاد 100 در پاسخ به این سئوال که با وجود رضایت بسیار زیاد مقامات دولتی از عملکرد خودشان چطور این رشد و پیشرفت و بهبود وضعیت توسط افکار عمومی مشاهده نمی‌شود؟ گفت: ساختار سیاسی ما عادت ندارد خودش را در معرض نقد دیگران قرار دهد . هر چند صحبت از ساختار سیاسی در حیطه‌ی تخصصی من نیست اما این نکته را درک می‌کنم که در حوزه‌ی آمار و ارقام، مقامات دولتی عادت به تفسیر به رای دارند و برایشان اهمتی ندارد که دیگران چه برداشتی دارند .

استاد اقتصاد دانشگاه امام صادق با تاکید بر اینکه دریافت پست و مسئولیت ارتباط چندانی به خدمتگذاری و عملکرد دقیق ندارد، تاکید کرد: مسئولان چندان به نظرات افکار عمومی توجهی نشان نمی‌دهند. در این میان نظرات کارشناسی نیز برایشان اهمتی خاصی ندارد. از خودشان تعریف می‌کنند و دنیایی را درست کرده‌اند که از همان زاویه مطلوبشان وضعیت را رصد کنند. تا جایی که بتوانند هم تلاش می‌کنند با دستور و فرمان و ... اوضاع را سامان بدهند .

او در توضیح این مطلب افزود: اینجاست که بین آن‌چه مردم حس می‌کنند و تصویری که دولتمردان ارائه می‌دهند شکافی عمیق شکل می‌گیرد .

مدیریت سابق گروه بانکداری اسلامی پژوهشکده پولی و بانکی گفت: متاسفانه ساختار توزیع قدرت به گونه‌ای است که در این اقتصاد نیازی نیست به مردم خدمت کنیدکافی است آمارها را تفسیر به رای کنید و روی کاغذ نشان بدهید اوضاع بهبود یافته است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما