اختصاصی اقتصاد 100

رمضانعلی سنگدوینی پاسخ کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم به فرشاد مومنی !

اقتصاد 100 - عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه درواکنش به انتقادات برخی اقتصاد دانان درمورد لایحه برنامه خواستار حضور آنان در مجلس و مباحثه دراین زمینه شد.

رمضانعلی سنگدوینی پاسخ کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم به فرشاد مومنی !

رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان در واکنش به اظهارات  فرشاد مومنی اقتصاددان که گفته است برنامه هفتم توسعه ،رانت و پول پخش کردن است وربطی به توسعه ندارد به اقتصاد 100 گفت:دفاع ما این است که بگوییم تلاش شده برنامه هفتم به نفع مردم تمام شود و قاطبه مفاد وتبصره ها منافع مردم مد نظر داشته باشد.

وی با بیان اینکه مجلس از دولت خواسته منابع درآمدی وهزینه ای در طول 5 سال آینده دیده شود تصریح کرد: نظراتی در خصوص بارمالی برنامه هفتم برای دولت داده می شود که رهبری فرمودند دولت با مجلس در این زمینه همنشینی و همفکری داشته باشند.  

عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق با تاکید بر اینکه برنامه هفتم توسعه نباید مانند برنامه های گذشته  25 تا 30 درصد اجرایی شود گفت: هدف، توجه به مردم و معیشت آنان است در حال حاضر ماده ای آورده شده که هشت رقم کالای اساسی با یارانه از سوی دولت عرضه شود و مقررشده هر سال به اندازه افزایش حقوق کارمندان دولت اقلام افزایش یابند و مابقی توسط دولت یارانه داده شود.

وی افزود:تاکید شده بانک های توسعه ای برای ایجاد و توسعه زیر ساخت های کشور تشکیل شود چون در شرایط فعلی بانک های کشور کارکرد تجاری دارند، دربخشی نیز بیمه خانوارهای کم درآمد رایگان در نظر گرفته شده وخانواده های تحت پوشش بهزیستی وکمیته امداد از پرداخت حق انشعاب آب، برق، گاز و عوارض ساختمانی معاف شده اند.

این نماینده مجلس یازدهم تصریح کرد: اگر در مورد برنامه هفتم نظری گفته می شود باید در کمیسیون تلفیق عقاید مطرح شود تا در این زمینه مباحثه صورت بگیرد چون هدف گذاری صورت گرفته طی 5 سال آینده نگاه خوبی برای مردم خواهد داشت.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما